آمازون، سریال آقا و خانم اسمیت را خواهد ساخت

14 February 2021 - 01:51
دونالد گلاور و فیبی والر-بریج

دونالد گلاور (Donald Glover) از طریق صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به زودی و در کنار فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge)، در سریال آقا و خانم اسمیت (Mr. and Mrs. Smith) و برای سرویس استریم آمازون پرایم، بازی خواهد کرد. این سریال یک بازسازی از فیلمی با همین نام است.

گلاور که سابقه ساخت سریال موفق آتلانتا (Atlanta) برای شبکه FX را در کارنامه دارد، قرار است علاوه بر بازی در این سریال، جزو تیم تهیه کننده نیز باشد. والر-بریج نیز علاوه بر بازی، جزو تهیه کنندگان این سریال خواهد بود.

والر-بریج آخرین بار سریال بسیار موفق فلیبگ (Fleabag) را برای شبکه آمازون ساخته بود که برای بازی در آن، جوایز زیادی از جمله گلدن گلوب و امی را کسب کرد. این دو پیش از این در فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) نیز با یکدیگر همکاری داشتند.

این سریال قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی، پخش شود اما جزئیات دیگری از آن منتشر نشده است.

آقا و خانم اسمیت نام فیلمی محصول سال ۲۰۰۵ است که در آن برد پیت (Brad Pitt) و آنجلینا جولی (Angelina Jolie) به ایفای نقش پرداختند و داگ لیمان (Doug Liman) کارگردان آن بود. این فیلم که داستان زن و شوهری جاسوس را نشان می‌داد که هویت خود را از همسرشان مخفی نگه داشته بودند، در گیشه موفق به فروش ۴۸۷ میلیون دلاری شد.

منبع : collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.