تصویر جدیدی از آلفرد در فیلم Justice League Snyder Cut منتشر شد

14 February 2021 - 11:55

با تازگی تصویر جدیدی از آلفرد و بت موبیل (ماشین بتمن) در نسخه زک اسنایدر (Zack Snyder) از فیلم Justice League Snyder Cut منتشر شده است. فیلم چهار و نیم ساعته Justice League Snyder Cut قرار است که در ماه بعدی (اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

در ابتدا قرار بوده که پروژه Justice League، بزرگ‌ترین فیلم تولیدی کمپانی DC باشد و در عین حال واکنش‌ها به فیلم قبلی آن‌ها با عنوان Batman V Superman: Dawn Of Justice نیز بسیار متفاوت‌تر از پیش‌بینی کمپانی برادران وارنر بوده است. به دلایل مختلفی از جمله تراژدی خانوادگی و اختلاف‌ها بر سر ساخت فیلم Justice League، زک اسنایدر در حین ساخت این پروژه از آن جدا شده بود و بدین ترتیب کارگردان فیلم Avengers یعنی جاس ویدون (Joss Whedon) نیز جای او را، به عنوان کارگردان این فیلم پر کرده بود.

نسخه جاس ویدون از فیلم Justice League هم از لحاظ امتیاز منتقدین و هم از لحاظ تجاری، شکست بدی را برای کمپانی برادران وارنر رقم زده بود و حتی باعث شد که تغییرات بسیاری در کمپانی DC Films و پروژه‌های تولیدی آن‌ها صورت بگیرد. طرفداران این فیلم با به راه انداختن جنبش بسیار بزرگی در شبکه‌های اجتماعی خواستار ساخته شدن نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League شدند و کمپانی برادران وارنر نیز پس از مدت طولانی به این درخواست طرفداران جواب مثبت داد.

اکنون زک اسنایدر تصویر جدیدی را از این فیلم در اکانت خود در شبکه اجتماعی Vero با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در این تصویر می‌توان آلفرد را در کنار بت موبیل مشاهده کرد.

این تصویر منتشر شده را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم Justice League Snyder Cut

نسخه دنیای گسترده DC از کاراکتر آلفرد که توسط جرمی آیرونز (Jeremy Irons) نقش‌آفرینی شده، اندکی مؤثر و کارآمدتر از نسخه‌های دیگر این کاراکتر می‌باشد. این نسخه از آلفرد، نسخه خشن‌تری از این کاراکتر می‌باشد که برای چندین دهه است که با بتمن دائم اختلاف‌نظر داشته و کارهای انجام شدن توسط بتمن به همان اندازه‌ای که این ابرقهرمان را خسته کرد، به همان اندازه نیز آلفرد را فرسوده کرده است. علاوه بر این، با از راه رسیدن ابرقهرمان‌های دیگر، آلفرد در نقش هماهنگ‌کننده کارهای آن‌ها نیز ظاهر شده است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که کاراکتر آلفرد در فیلم Justice League Snyder Cut به چه صورت به تصویر کشیده خواهد شد. طبق تریلرهای منتشر شده از این فیلم می‌دانیم که او با کاراکتر سوپرمن که لباس مشکی رنگ خود را در این فیلم بر تن خواهد کرد روبه‌رو خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که او مانند همیشه نیز در نقش راهنمای کاراکتر بروس وین را در این فیلم ظاهر شود.

به احتمال بسیار زیاد این آخرین باری خواهد بود که جرمی آیرونز را در نقش آلفرد در این فیلم مشاهده خواهیم کرد. نقش کاراکتر آلفرد در فیلم جدید The Batman با کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) را ستاره سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها با نام اندی سرکیس (Andy Serkis) ایفا کرده است.

شرم‌آور خواهد بود اگر فیلم Justice League Snyder Cut آخرین حضور جرمی آیرونز در نقش آلفرد باشد. جرمی آیرونز تنها جنبه‌ای از دنیای گسترده DC بوده که همه بر سر آن اتفاق‌نظر داشته‌اند چرا که هنرنمایی او در این نقش به شکل بسیار مناسبی سنگین بوده و باعث شده که ذات اصلی این کاراکتر به درستی در این فیلم‌ها به تصویر کشیده شود. اگر کاراکتر بتمن از اتفاقات فیلم Justice League Snyder Cut جان سالم به در ببرد، او قطعاً به کمک آلفرد احتیاج پیدا خواهد کرد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.