خبر تکمیلی: نسخه جدید تغییر چهره، ادامه‌ی قسمت قبل خواهد بود

15 February 2021 - 15:33
فیلم تغییر چهره

آدام وینگارد (Adam Wingard) از طریق صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که برخلاف اخبار منتشر شده قبلی، نسخه جدید فیلم تغییر چهره (Face/Off)، یک بازسازی نخواهد بود و ادامه‌ی فیلم قبلی خواهد بود.

چند روز قبل بود که به شما گفتیم که وینگارد می‌خواهد نسخه‌ای جدید از یکی از بهترین فیلم‌های سال ۱۹۷۷ میلادی بسازد اما اکنون وینگارد خبر قبلی را تصحیح و در واقع کامل کرده است.

وینگارد با انتشار عکسی از نیکلاس کیج (Nicolas Cage) در این فیلم، درباره اخبار منتشر شده نوشته است:

هرگز نسخه بازسازی شده‌ای برای تغییر چهره نخواهم ساخت چراکه آن فیلم، یک فیلم اکشن بی نقص است. سایمون برت و من در حال کار بر روی فیلم‌نامه‌ای برای دنباله‌ای کاملا مرتبط با نسخه اصلی هستیم.

اکنون و با این صحبت‌های وینگارد، گمانه زنی‌ها درباره بازگشت بازیگرهای‌های اصلی فیلم شروع شده است اما…

توجه: در ادامه متن، به پایان فیلم تغییر چهره اشاره شده است. تنها در صورتیکه این فیلم را تماشا کرده‌اید، ادامه خبر را مطالعه کنید!

با توجه به نحوه پایان فیلم تغییر چهره، صحبت‌های وینگارد، کمی تعجب برانگیز است. در پایان فیلم، شخصیت آرچر با بازی جان تراولتا (John Travolta)، شخصیت ضد قهرمان داستان؛ تروی با بازی کیج را می‌کشد و داستان فیلم کاملا به پایان می‌رسد.

اکنون که وینگار می‌گوید این دنباله قرار است کاملا مرتبط با فیلم اصلی باشد، پس انتظار بازگشت شخصیت‌های اصلی، انتظار کاملا به جایی است اما اینکه وینگارد چگونه می‌خواهد شخصیتی که مرده است را زنده کند، سوال برانگیز است.

البته احتمال دیگری نیز وجود دارد و آن‌هم اینکه وینگارد قصد دارد قسمت دوم فیلم را درباره شخصیت آرچر و پسر تروی بسازد. آرچر در پایان فیلم، فرزند تروی را به فرزند خواندگی گرفته و وی را بزرگ می‌کند. فرزندی که نمی‌داند پدر جدیدش، پدر واقعی وی را کشته است.

پس احتمال دارد که وینگارد بخواهد داستان این دو را روایت کند. البته اگر این فرضیه درست باشد، اینکه چرا وینگارد از عکس کیج برای این خبر استفاده کرده است، تعجب برانگیز است.

به هر حال وینگارد در پست خود توضیحات بیشتری را ارائه نکرده است و باید منتظر بمانیم تا وینگارد تصمیم به انتشار اخبار جدیدی از فیلم خود بگیرد.

منبع: صفحه اینستاگرام آدام وینگارد

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.