فیلمبرداری پشت سر هم قسمت های هفتم و هشتم Mission: Impossible منتفی شد

16 February 2021 - 11:11
فیلم Mission: Impossible

برنامه جاه‌طلبانه کمپانی Paramount Pictures برای فیلم‌برداری دو قسمت بعدی سری فیلم‌های Mission: Impossible یعنی قسمت‌های هفتم و هشتم آن، به صورت پشت سر هم تغییر کرده است. اکنون که روند فیلم‌برداری قسمت هفتم این فیلم در مراحل پایانی خود به سر می‌برد، وب‌سایت ددلاین نیز گزارش داده همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود تیم سازنده این فیلم برای انجام روند فیلم‌برداری قسمت هشتم آن به این زودی‌ها بازنخواهد گشت.

کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) علاوه بر، بر عهده داشتن وظیفه کارگردانی این دو فیلم، فیلم‌نامه آن‌ها را نیز خودش به قلم درآورده است. او برای اولین بار در قسمت پنجم این فرنچایز با عنوان Mission: Impossible – Rogue Nation استخدام شد و پس از کارگردانی این قسمت و قسمت بعدی این فرنچایز با نام Mission: Impossible – Fallout، تبدیل به کارگردان اصلی فیلم‌های آینده این فرنچایز شد. زمان امضا کردن قرارداد کارگردانی و ساخت قسمت‌های هفتم و هشتم این فرنچایز توسط کریستوفر مک‌کوری، قرار بوده که او این دو فیلم را پشت سر کارگردانی کند.

سپس همه‌گیری ویروس کرونا آغاز شد و در نتیجه آن روند فیلم‌برداری و تولید هفتمین قسمت از سری فیلم‌های Mission: Impossible نیز متوقف شد. دوباره آن‌ها در تابستان سال پیش با رعایت قوانینی سرسخت، جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان بازیگران و خدمه ساخت این فیلم که ستاره این فرنچایز و تولیدکننده آن یعنی تام کروز (Tom Cruise) نیز این قوانین را به شدت جدی گرفته بود، به روند تولید آن بازگشتند.

با این حال، به دلیل تأخیرهای متعدد و بسیاری که در حین همه‌گیری ویروس کرونا در روند تولید این فیلم رخ داده، ستاره این فیلم تام کروز به علت شرکت کردن در روند تبلیغاتی فیلم دیگر خود با عنوان Top Gun: Maverick و عمل کردن به وظایف مطبوعاتی خود در این فیلم، نمی‌تواند به این زودی‌ها در روند فیلم‌برداری قسمت هشتم Mission: Impossible حاضر شود.

وب‌سایت ددلاین، علت فیلم‌برداری نشدن پشت سر هم قسمت‌های هفتم و هشتم سری فیلم‌های Mission: Impossible را نیز، تغییر در تاریخ برنامه‌ریزی شده برای آغاز روند فیلم‌برداری قسمت هشتم این فیلم توسط کمپانی پارامونت، به علت مشغول بودن تام کروز در روند تبلیغاتی فیلم Top Gun: Maverick گزارش داده است. فیلم Top Gun: Maverick قرار است که در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود و به همین دلیل کمپانی پارامونت احتیاج به در دسترس بودن تام کروز و مشغول نبودن این بازیگر جهت تبلیغ کردن این فیلم دارد.

فیلم Mission: Impossible

براساس گزارش وب‌سایت ددلاین، برنامه کمپانی پارامونت اکنون بدین شکل است که پس از به نمایش درآمدن فیلم Top Gun: Maverick در سینماها، روند تولید فیلم Mission: Impossible 8 نیز در تابستان امسال آغاز شود. کریستوفر مک‌کوری علاوه بر کارگردانی سری فیلم‌های Mission: Impossible، جزء یکی از نویسندگان فیلم Top Gun: Maverick نیز بوده است. با این برنامه جدید کمپانی پارامونت، به این کارگردان فرصت بیشتری برای انجام کارهای تدوین فیلم Mission: Impossible 7 داده شده چرا که این فیلم همچنان برای پخش در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

همچنین قابل‌ ذکر می‌باشد که کمپانی پارامونت همیشه برنامه داشته که از طریق این وقفه صورت گرفته در میان روند تولید قسمت‌های هفتم و هشتم سری فیلم‌های Mission: Impossible، برنامه کاری تام کروز را برای انجام وظایف مطبوعاتی‌اش در فیلم Top Gun: Maverick خالی نگه دارد. همچنین در ابتدا قرار بوده که فیلم Top Gun 2 درست در حین فیلم‌برداری پشت سر هم قسمت‌های هفتم و هشتم Mission: Impossible، در تابستان سال پیش در سینماها به نمایش گذاشته شود که با شیوع ویروس کرونا این برنامه آن‌ها نیز به هم ریخته است.

به تازگی کریستوفر مک‌کوری و خدمه ساخت فیلم Mission: Impossible 7، کار فیلم‌برداری صحنه‌ای از این فیلم را در شهر ابوظبی به پایان رسانده‌اند و اکنون در حال بازگشت به کشور انگلستان می‌باشند تا احتمالاً با فیلم‌برداری کوتاه چند صحنه دیگر، به کار فیلم‌برداری آن پایان دهند.

همچنین باید این نکته را ذکر کنیم که به احتمال بسیار زیاد امکان دارد که در میان فیلم‌برداری قسمت هفتم این فیلم، فیلم‌برداری بخش‌هایی از قسمت هشتم آن نیز توسط کریستوفر مک‌کوری انجام ‌شده باشد ولی با این حال، فیلم‌برداری بخش بزرگی از فیلم Mission: Impossible 8 همچنان باقی خواهد ماند و این وقفه رخ داده در میان روند فیلم‌برداری این دو فیلم، همیشه قرار بوده که اتفاق بیفتد ولی نه به این شکل.

اگر کمپانی پارامونت حاضر باشد که برای تابستان امسال، برنامه زمانی فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible 8 را با روند تبلیغاتی فیلم Top Gun 2 تطبیق دهد،‌ قسمت دوم فیلم Top Gun نیز با موفقیت در تاریخ برنامه‌ریزی شده‌اش در سینماها به نمایش گذاشته خواهد شد. با طی شدن روند (آهسته) واکسیناسیون مردم در مقابل ویروس کرونا، امکان دارد که فیلم Top Gun 2، یکی از اولین فیلم‌هایی باشد که در محیطی امن در سینماها در تاریخ برنامه‌ریزی شده‌اش به نمایش درآید.

همان‌طور که گفته شد، بسیار جذاب و تماشایی است که روند تولید فیلم بسیار بزرگی مانند Mission: Impossible، در این وضعیت (همه‌گیری ویروس کرونا) با موفقیت در حال به پایان رسیدن است. فیلم Mission: Impossible 8 برای پخش در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است و با توجه با این موضوع، فرصت بسیاری برای کامل کردن این فیلم تا آن موقع وجود خواهد داشت.

علاوه بر تام کروز، ‌از دیگر بازیگرانی که در فیلم Mission: Impossible 7 نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، سایمون پگ (Simon Pegg)، وینگ ریمز (Ving Rhames)، هایلی اتول (Hayley Atwell)، ونسا کربی (Vanessa Kirby)، آنجلا باست (Angela Bassett) و اسای مورالس (Esai Morales) اشاره کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.