آنیا تیلور-جوی از اولین نامزدی گلدن گلوب خود می گوید

16 February 2021 - 13:52
آنیا تیلور-جوی در سریال گامبی وزیر

آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) آن‌قدر درگیر فیلم‌برداری فیلم جدید دیوید او. راسل (David O. Russell) بوده است که زمان اعلام نامزدان گلدن گلوب را فراموش کرده است. به همین دلیل وقتی صبح روز اعلام نامزدین از خواب بیدار می‌شود و پیام‌ها و تماس‌های زیاد روی تلفن همراه خود را می‌بیند، بدترین اتفاق ممکن را متصور می‌شود:

اولین فکری که در ذهنم افتاد این بود که چه کسی فوت کرده است؟!

اما در حقیقت یک خبر فوق‌العاده بود. یک اتفاق غافلگیرکننده، زیبا و البته کاملا غیرقابل باور.

این بازیگر ۲۴ ساله، نه تنها برای بازی در سریال فوق‌العاده موفق گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)، برای اولین بار نامزد گلدن گلوب شد که برای بازی در فیلم اما (Emma) نیز موفق به کسب دومین نامزدی گلدن گلوب خود شد. وی روز بعد نیز نامزد جایزه SAG (انجمن بازیگران فیلم) برای سریال گامبی وزیر شد.

به نظر خودتان، وجه اشتراک دو شخصیت اخیرتان در سریال گامبی وزیر و فیلم اما، چه بوده است؟

شاید جواب عجیبی باشد ولی وجه اشتراک آن‌ها، خودم هستم. هیچ وقت چنین تجربه‌ای را نداشتم که بدانم دقیقا در کدام روز سال باید در چه نقشی بازی کنم. بین بازی در دو نقش، تنها یک روز زمان استراحت داشتم.

فقط یک روز زمان استراحت داشتید؟

بین دو فیلم اما و فیلم دیشب در سوهو (Last Night in Soho) تنها یک روز زمان داشتم. سپس بین آن فیلم و بازی در گامبی وزیر تنها ۲ روز زمان استراحت داشتم. آن‌قدر به آنها علاقه‌مند شده بودم که نمی‌خواستم بازی در آنها را رد کنم. فکر می‌کنم زمانبندی آنها فوق‌العاده بود. چون باید اول در اما بازی می‌کردم و سپس در نقش‌های سندی و بت. برداشت خودم به این شکل است که اگر ابتدا آن دو شخصیت را بازی و از آنها تجربه کسب نمی‌کردم، شخصیت بت آن‌طور که الان شده است، نمی‌شد.

چگونه می‌شود دو شخصیت را تنها در طی ۲۴ ساعت فاصله، بازی کرد؟

با سختی فراوان (با خنده). باید فقط (و بدون فکر کردن) آن را انجام داد. همه فکر می‌کردند که دیوانه شده‌ام. همه افرادی که با آنها در این پروژه‌ها کار کردم، از من می‌پرسیدند “چه کار داری می‌کنی؟” و به آنها جواب می‌دادم که این شخصیت‌ها آن‌قدر فوق‌العاده هستند که نمی‌توانم در آنها بازی نکنم.

از آن‌جا که مراسم گلدن گلوب به صورت مجازی برگزار می‌شود، چه برنامه‌ای برای تماشای آن خواهید داشت؟

فکر می‌کنم که مادرم خیلی برای آن هیجان دارد. در زمان برگزاری مراسم، در لندن خواهم بود و مراسم در ساعت ۲ صبح به وقت لندن برگزار می‌شود. پس می‌خواهم ساعت ۱ صبح از خواب بیدار و آماده شوم و در نهایت از طریق کامپیوترم، مراسم را تماشا خواهم کرد.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.