اریک بانا به بازیگران فیلم اکولوژیک Blueback پیوست

16 February 2021 - 22:59
اریک بانا

بازیگر استرالیایی یعنی اریک بانا (Eric Bana)، بازیگر فیلم‌های Hulk و Funny People، قرار است در فیلم خانوادگی و اکولوژیک (مربوط به اکوسیستم) Blueback بازی کند.

این فیلم قرار است توسط رابرت کانلی (Robert Connolly) ساخته شود. این دو نفر اخیرا در درام جنایی The Dry که بزرگترین فیلم سال ۲۰۲۱ تاکنون در گیشه استرالیا می‌باشد با هم کار کردند.

فیلم Blueback به عنوان گرامیداشتی خانوادگی-دوستانه از جهان طبیعی توصیف می‌شود. کانلی بیش از ۲۰ سال صرف نوشتن و تهیه مقدمات این پروژه کرده است. این فیلم براساس رمان تحسین‌شده‌ای از نویسنده نامزد جایزه Booker Prize یعنی تیم وینتون (Tim Winton) با همین نام ساخته می‌شود.

این فیلم داستان دختری را روایت می‌کند که هنگام غواصی با یک ماهی آبی وحشی دوست می‌شود. وقتی او متوجه می‌شود که ماهی و گونه‌اش در خطر انقراض قرار دارند، از مادر فعال محیط زیست خود الهام می‌گیرد تا از این موجود در برابر شکارچیان غیرمجاز محافظت کند. این قسمت آغاز ماموریت مادام‌العمر او برای نجات صخره‌های مرجانی جهان است.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به میا واشیکوفسکا (Mia Wasikowska) که پیشتر در فیلم‌های Alice in Wonderland و Crimson Peak بازی کرده بود، رادا میشل (Radha Mitchell) که در فیلم‌های London Has Fallen و Pitch Black ایفای نقش کرده بود و دو بازیگر جدید یعنی اریل دانهیو (Ariel Donoghue) و ایلسا فاگ (Ilsa Fogg) که هر دو نسخه‌های جوان‌تر کاراکتر اصلی را بازی می‌کنند، اشاره کرد.

فیلم‌برداری این پروژه در نقطه دورافتاده غرب استرالیا آغاز می‌شود و فیلم‌برداری گسترده‌ای توسط تیمی از تصویربرداران طبیعت در زیر آب انجام می‌شود.

تهیه‌کنندگی فیلم Blueback توسط کمپانی Arenamedia انجام می‌شود و پشتیبانی مالی آن توسط کمپانی‌های Western Australian Regional Film Fund، Royalties for Regions، Screen Australia, Screenwest و Lotterywest and Film Victoria انجام می‌شود. پخش این فیلم در استرالیا و نیوزیلند توسط کمپانی Roadshow Films و پخش آن در سطح جهانی توسط کمپانی انگلیسی HanWay Films انجام می‌شود.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.