پوستر فیلم Cruella با بازی اما استون منتشر شد

16 February 2021 - 22:58

کمپانی دیزنی، اولین پوستر رسمی فیلم کروئلا (Cruella) با بازی اما استون (Emma Stone) را منتشر کرد. همچنین این کمپانی اعلام کرده است که اولین تریلر این فیلم نیز فردا پخش خواهد شد.

کروئلا نام یکی از شخصیت‌های منفی دنیای دیزنی است که اولین بار در سال ۱۹۶۱ و در انیمیشن معروف ۱۰۱ سگ خالدار (The 101 Dalmatians)، دیده و معرفی شد و اکنون یک فیلم دیگر درباره وی ساخته شده است.

استون در این فیلم که توسط کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) کارگردانی شده است، در نقش کروئلا بازی کرده است. به جز وی، اما تامپسون (Emma Thompson) نیز از دیگر بازیگران این فیلم است که در ژانر کمدی جنایی ساخته شده است. لازم به ذکر است که آخرین ساخته گیلسپی، فیلم موفق من تونیا هستم (I, Tonya) بود.

پیش از این و آخرین بار، گلن کلوز (Glenn Close) در دو فیلم ۱۰۱ سگ خالدار محصول سال ۱۹۹۶ و ۱۰۲ سگ خالدار محصول سال ۲۰۰۰ در این نقش بازی کرده بود.

داستان فیلم روایت گر زندگی کروئلا قبل از تبدیلش به شخصیتی است که به دنبال کشتن سگ‌های کوچک است. کروئلا که طراح لباسی در لندن است، به پوست سگ‌ها علاقه‌مند می‌شود و…

این فیلم فعلا قرار است در تاریخ ۲۸ می (بیش از ۳ ماه دیگر) منتشر شود هرچند با توجه به تعطیلی سینماها در کشور آمریکا، شایعاتی وجود دارد که کمپانی دیزنی این فیلم را از طریق سرویس استریم خود، یعنی دیزنی پلاس منتشر خواهد کرد.

البته کمپانی دیزنی هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته است و به امید باز شدن مجدد سینماها، تا چند هفته دیگر منتظر خواهد ماند. در پیام معرفی این پوستر آمده است:

سلام دنیای بی رحم (اشاره به اسم شخصیت کروئلا). تریلر فردا منتشر خواهد شد

پوستر فیلم کروئلا

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.