جیمز گان از دلیل انتخاب بتمن به عنوان فیلم مورد انتظارش می گوید

17 February 2021 - 02:22

جیمز گان (James Gunn) که به بخاطر ساخت سری فیلم‌های موفق نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) مطرح شده است، اخیرا گفته است که فیلم جدید بتمن (The Batman)، مورد انتظارترین فیلم دنیای سینمایی DC برای وی می‌باشد و بیش از هر فیلمی، مشتاق دیدن آن است. وی دلیل این موضوع را، کارگردان این اثر می‌داند.

نسخه جدید بتمن با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، دوره زمانی را روایت می‌کند که معمولا در فیلم‌های ابرقهرمانی آن را مشاهده نمی‌کنیم. این فیلم قرار است داستان دومین سال حضور بتمن در شهر گاتهام را روایت کند. یعنی دوره‌ای که بتمن دیگر آن قهرمان تازه کار نیست اما هنوز به آن قهرمان پخته نیز تبدیل نشده است. در کنار پتینسون، جفری رایت (Jeffrey Wright) نیز در نقش جیمز گوردون بازی خواهد کرد.

اکنون گان در جواب سوال یکی از کاربران توئیتر، ضمن تایید علاقه‌مندی‌اش به نسخه جدید بتمن، اعلام کرده است که بخاطر مت ریوز (Matt Reeves) است که بیش از هر فیلمی، منتظر تماشای آن است:

مت ریوز یکی از معدود کارگردانان دنیا است که اثر هنری خود را بر روی هر فیلمی که ساخته است، به جا گذاشته است. مهم نیست فیلم چقدر فیلم بزرگی باشد، انسانیت و حس شخصی وی، همیشه در فیلم‌هایش نمایان است و نه تبلیغات و نه فشار شرکت‌های فیلم‌سازی، نتوانسته‌اند مانع وی شوند.

در ابتدا قرار بود بن افلک (Ben Affleck) به مانند چند فیلم اخیر، در نقش بتمن بازی کرده و این فیلم را کارگردانی کند. اما وی در نهایت از این پروژه کنار رفت تا پتینسون ایفاگر نقش بتمن شود و ریوز، به عنوان کارگردان انتخاب شود.

ریوز در حال حاضر مشغول کامل کردن فیلم بتمن است که ساخت آن با مشکلات زیادی همراه بوده است که مهم‌ترین آن، کرونا گرفتن پتینسون در زمان ساخت فیلم بود که باعث شد فیلم‌برداری این فیلم برای مدتی تعطیل شود.

ریوز در ابتدا و در سال ۲۰۰۸ بود که با ساخت فیلم کلاورفیلد (Cloverfield) نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. وی که سابقه ساخت دو نسخه از سری فیلم‌های سیاره میمون‌ها (Planet of the Apes‎) را در کارنامه دارد، بتمن را به عنوان ششمین فیلم بلند خود خواهد ساخت.

گان نیز یکی از پرکارترین کارگردانان حال حاضر هالیوود محسوب می‌شود. وی به صورت همزمان در حال کار بر روی ۳ فیلم سینمایی است. قسمت سوم نگهبانان کهکشان در کنار فیلم‌های صلح‌طلب (Peacemaker) و البته نسخه جدید جوخه انتحار (The Suicide Squad)، فیلم‌هایی هستند که به زودی از وی منتشر خواهند شد.

منبع : صفحه توئیتر جیمز گان

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.