جهان‌های زیادی در Avengers: Infinity War خواهیم دید

21 January 2017 - 22:00

در میان چهارده فیلم مارول، استدیوهای مارول مشخصاً نشان داده‌اند که زمین، سیاره‌ی اصلی برای ماجراهای مختلف محسوب می‌شود. یازده فیلم مارول تماماً در زمین رخ داده‌اند، دو فیلم Thor «ثور» هم مقدار زیادی در زمین جریان داشتند؛ در این بین تنها استثنا Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» محسوب می‌شود که شخصیت اصلی آن زمینی است، ولی دیگر شخصیت‌های کمکی و دوستانش از سیارات مختلف هستند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این که زمین مرکز اتفاقات مختلف باشد زیاد تعجب برانگیز نیست که باعث شده است زمین به خانه‌ی ابرقهرمانان زیادی تبدیل شود و دو اینفینیتی استونز (Infinity Stones)،سنگ‌های بی نهایت، در آن قرار دارند. در دو فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» یا Avengers 4 تانوس (Thanos) به زمین خواهد آمد، ولی خوشبختانه تمامی این ابرقهرمانان در زمین باقی نخواهند ماند.

سایت Comicbook مصاحبه‌ای با چارلز وود (Charles Wood)، طراح تولید در فیلم انتقام جویان در حال تولید، داشته است و چارلز وود در آن بیان کرد که نه تنها Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» یا Avengers 4 در کهکشان جریان خواهند داشت؛ بلکه فلمروهای جدیدی نیز به نمایش در خواهند آورد.

وقتی در حال خواندن فیلمنامه هستید، با چیزهایی مواجه می‌شوید که شما را مبهوت خود می‌کند و شاید هم از آنچه در مقابل شما قرار دارد هراس کنید. چیزی که من سعی دارم بگویم این است که این دو فیلم تعداد خیلی خیلی زیادی مکان جدید نیز معرفی می‌کنند.

Knowhere-Earth-199999-from-Guardians-of-the-Galaxy-Film

جالب خواهد بود Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» تانوس را نشان دهد که مخفی‌گاه خود بیرون آمده در حال سفر برای پیدا کردن اینفینیتی استونز به مکان‌های متختلف است. جالب است که ببینیم دنیای سینمایی مارول فراتر از محدوده زمین برود و به تصویر کشیدن قلمروهای جدید که با شخصیت‌های خوب و بد پر شده‌اند بپردازد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.