درخواست بازگرداندن جانی دپ به سری Pirates of the Caribbean به حدود ۵۰۰ هزار امضاه رسیده است

17 February 2021 - 11:18

درخواست‌نامه‌ای که طی آن بازگرداندن جانی دپ (Johnny Depp) در نقش کاپیتان جک اسپارو (Jack Sparrow) تقاضا شده بود حدوداً ۵۰۰ هزار امضا جمع کرده است. آقای دپ از اولین فیلم این سری که در سال ۲۰۰۳ تحت عنوان «نفرین مروارید سیاه» منتشر شد در این نقش بازی کرده. در طول سال‌ها جانی دپ توانسته چهار بار در دنیایی که Disney مالیکت آن را دارد ایفای نقش کند. پنجمین نسخه از این مجموعه به نام Dead Men Tell No Tales در ۲۰۱۷ روی پرده‌ی سینما رفت و نقد و بررسی‌های ضد و نقیضی دریافت نمود و به صورت جهانی حدود ۸۰۰ میلیون دلار درآمد زایی داشت.

اگرچه از سال ۲۰۱۷ به بعد آقای دپ فراز و نشیب‌های بزرگ و مختلفی به خود دیده. او درگیر مسائل طولانی مدت مربوط به طلاق از همسر قبلی خود یعنی امبر هرد (Amber Heard) بوده است. هر دو طرف دعوی اظهار می‌کنند که از نظر فیزیکی و احساسی توسط فرد مقابل سوءاستفاده شده‌اند. این زوج برای جدا شدن به توافق رسیدند اما شکایات قانونی به نحوه‌های مختلف ادامه پیدا کرد. آخرین قضاوتی که در انگستان صورت گرفت و نتیجه آن علیه جانی دپ تمام شد کمپانی WB را وادار به اخراج او از Fantastic Beasts 3 کرد و عوامل داخلی صنعت سینما عنوان کرده‌اند که پس از بروز این وقایع کار کردن با دپ سخت شده است.

با تمام این اوصاف، آقای دپ همچنان گروهی از هواداران خود را حفظ کرده است. طبق گزارشات، Disney مانع بازگشت دپ به این سری فیلم شده است اما طرفداران درخواست‌نامه‌ای آماده کرده‌اند تا ششمین سری از فیلم‌های Pirates of the Caribbean بدون حضور جک اسپارو ساخته نشود. لازم به ذکر است که نسخه ۶ از فیلم‌های اصلی با پروژه‌ای که با حضور مارگو رابی (Margot Robbie) ساخته می‌شود ارتباطی نخواهد داشت. هدف نهایی این درخواست‌نامه رسیدن به ۵۰۰ هزار امضا بوده و درحال حاضر مجموع شرکت کنندگان به ۴۷۷,۲۶۳ رسیده و این عدد درحال افزایش است. جمع آوری این امضاها بیش از دو سال است که شروع شده و به نظر پس از هر خبری که از آقای دپ منتشر می‌شود این درخواست‌نامه نیز دوباره مورد توجه قرار می‌گیرد.

بازگرداندن دپ می‌تواند کار خطرناکی باشد. با وجود هواداران پر و پا قرص، برخی از افراد تأثیرگذار در صنعت سینما کار کردن با او را «سمی» توصیف کرده‌اند و علاوه بر این فروش فیلم‌های او نیز کم رنگ‌تر از قبل شده. قرار بود آقای دپ به عنوان یکی از شخصیت‌های اصل فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور پیدا کند اما به نظر این کار نتوانست نظر بینندگان را جلب کند و احتمالاً WB به عمین دلیل تصمیم گرفت او را با مدر میکلسن (Mads Mikkelsen) جایگزین کند. اگر استودیوی قوی و بزرگی مثل Warner Bros حاضر نیست با یکی از شناخته شده‌ترین هالیوودی‌های تاریخ کار کند، بسیار بعید است که سایر شرکت‌ها مایل به همکاری باشند.

با وجود تمام این قضایا، شاید وقت بازنشسته کردن سری the Pirates of the Caribbean رسیده باشد. نسخه ششم و بدون عنوان بعدی این مجموعه از سال ۲۰۱۷ در دست ساخت بوده ولی روند تولید با مشکلات بسیاری رو به رو شده چرا که Disney به دنبال راهی است تا فیلم بعدی را بدون دپ ادامه دهد. شاید اسپین‌آفی که با حضور مارگو رابی درحال ساخت است یکی از این راه‌ها باشد ولی باید صبر کنیم و ببینیم موفقیت این فیلم تا چه حد خواهد بود. خود خانم رابی در اوج دوره‌ی کاری خودش قرار دارد اما احتمالاً گذشته‌ی دزدان دریایی کارائیب بیش از حد لکه دار شده تا اجازه دهد این مسیر جدید به مکان مناسبی برسد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.