تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم The Flash منتشر شد

17 February 2021 - 12:08
فیلم The Flash

با انتشار تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم The Flash، آغاز روند فیلم‌برداری این فیلم تائید شد. فیلم The Flash برای پخش در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ (۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است. در ابتدا قرار بوده که این فیلم به محض به نمایش گذاشته شدن فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷، روند فیلم‌برداری خود را آغاز کند ولی پس از چندین بار تغییر در کارگردان این فیلم، سرانجام اندی موسکیتی (Andy Muschietti) برای کارگردانی این پروژه انتخاب شد.

اندی موسکیتی پیش از این در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم دیگری از کمپانی Warner Bros با عنوان It را بر عهده داشته است. با این حال، پس از انتخاب اندی موسکیتی به عنوان کارگردان نهایی این فیلم، همچنان مشکلات به وجود آمده در ساخت این فیلم ادامه داشته و کمپانی DC Films در حال تلاش بوده تا ساخت این پروژه را سرانجام عملی کند. از جمله این مشکلات می‌توان به خروج بازیگر نقش سایبورگ یعنی ری فیشر (Ray Fisher) از این فیلم اشاره کرد.

این بازیگر پیش از این، درباره نحوه برخورد با او در سر صحنه ساخت فیلم Justice League توسط جاس ویدون (Joss Whedon) به کمپانی برادران وارنر شکایت کرده بود و کمپانی برادران وارنر نیز، در میان بحث و جدال‌های صورت گرفته، این بازیگر را از لیست بازیگران حاضر در فیلم The Flash حذف کرده است. ری فیشر در ابتدا قرار بوده که در این فیلم در نقش کاراکتر سایبورگ نقش‌آفرینی کند.

مایکل کیتون (Michael Keaton) قرار است که در این فیلم دوباره پس از مدت زمانی بسیار طولانی در نقش کاراکتر بتمنی که او در فیلم سال ۱۹۸۹ ایفا کرده بود حاضر شود ولی با این حال هنوز مشخص نیست که او به چه میزان در این فیلم حضور خواهد داشت. جزئیات داستانی این فیلم هنوز مخفی مانده ولی گفته‌ها حاکی از آن است که بخشی از داستان این فیلم از سری کمیک بوک‌های Flashpoint اقتباس شده، بنابراین به نظر می‌رسد که با توجه داستان این سری از کمیک بوک‌های فلش، کمپانی برادران وارنر از طریق این فیلم آماده ریست کردن دنیای گسترده DC می‌باشد.

با توجه به تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این فیلم در سینماها، قرار بوده که فیلم‌برداری این فیلم در ماه مارس (اسفند ماه ۱۳۹۹) آغاز شود و اکنون با توجه به تصویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم، به نظر می‌رسد که روند فیلم‌برداری آن زودتر از موعد انتظار آغاز شده است.

باربارا موشیتی (Barbara Muschietti) تولیدکننده فیلم The Flash و همچنین همسر کارگردان این فیلم یعنی اندی موسکیتی، به تازگی تصویر جدیدی را از پشت صحنه ساخت این فیلم در اکانت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. تصویر جدید منتشر شد توسط او اطلاعات خاصی را از این فیلم مشخص نکرده است.

در این تصویر می‌توان اندی موسکیتی را که در روبه‌روی انباری بسیار بزرگ ایستاده، مشاهده کرد. مشخص نیست که چه چیزی داخل این انبار است ولی با این حال به نظر می‌رسد که این انبار، یکی از صحنه‌های بسیار بزرگ ساخته شده برای این فیلم را در خود جای داده است. همچنین باربارا موشیتی در زیر این پست نوشته است که: «چیزهای جالبی داخل (این انبار) هست».

این تصویر جدید منتشر شده را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم The Flash

درست است که این تصویر جدید منتشر شده چیز خاصی را از این فیلم مشخص نکرده ولی با این حال با انتشار این تصویر، سرانجام خیال طرفداران برای ساخته شدن این فیلم راحت شده است چرا که آن‌ها مدت زمان بسیار طولانی منتظر بوده‌اند تا این پروژه وارد مرحله تولید شود. همچنین در این مقطع بسیار مهم است که این فیلم توانسته با موفقیت روند تولیدش را آغاز کند چرا که وضعیت حال حاضر دنیای گسترده DC بی‌ثبات و ناپایدار به نظر رسیده است.

در این مقطع از دنیای گسترده DC نیز، زک اسنایدر (Zack Snyder) آماده منتشر کردن نسخه مورد انتظار خود از فیلم Justice League می‌باشد و فیلم The Suicide Squad نیز، تنها فیلم دیگر کمپانی DC برای پخش در سال ۲۰۲۱ می‌باشد. فیلم The Batman مت ریوز (Matt Reeves) نیز، برای پخش در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده ولی داستان این فیلم در خط داستانی اصلی دنیای گسترده DC روایت نخواهد شد و این پروژه در دنیای دیگری جریان خواهد داشت. با این حال با توجه به داستان فیلم The Flash، به نظر می‌رسد که در آینده تغییرات اساسی در خط داستانی اصلی دنیای گسترده DC اتفاق خواهد افتاد.

برنامه‌ریزی شده که فیلم انیمیشنی DC Super Pets نیز، در تاریخی بین فیلم‌های The Batman و The Flash به نمایش گذاشته شود ولی مشخص نیست که این فیلم چگونه قرار است که بخشی از دنیای گسترده DC باشد. کاملاً مشخص است که کمپانی برادران وارنر برنامه‌های بزرگی را برای این فرنچایز دارد چرا که آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند که علاوه بر پخش فیلم‌های سینمایی از دنیای گسترده DC در هر سال، هر ساله دو فیلم از این فرنچایز را نیز برای شبکه اینترنتی HBO Max تولید کنند.

امکان دارد که تولید فیلم The Flash، اولین قدم کمپانی برادران وارنر جهت حرکت به سمت این برنامه‌ها باشد چرا که در چند سال اخیر، این فرنچایز در وضعیت نابسامانی به سر برده است. طبق گفته‌ها نیز امکان دارد که داستان این فیلم مقدمه‌ای برای ریست شدن دنیای گسترده DC باشد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.