فیلم‌برداری فصل سوم The Umbrella Academy آغاز شده است

17 February 2021 - 12:53

با تشکر از تصویری که به تازگی توسط الیوت پیج (Elliot Page) منتشر شده اکنون می‌دانیم فرایند فیلم‌برداری سومین فصل از مجموعه The Umbrella Academy رسماً آغاز شده است. اینطور که به نظر می‌رسد روند تولید فصل سوم Umbrella Academy کاملاً طبق برنامه پیش می‌رود. در ماه نوامبر ۲۰۲۰، شبکه Netflix با حساب کاربری Twitter  خود تأیید کرد فیلم‌برداری فصل بعدی در فوریه ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. از آن زمان تا کنون، طرفداران خبرهای هیجان‌انگیز زیادی دریافت کرده‌اند، از جمله مشخص شدن گروه بازیگری The Sparrow Academy که تیم رقیب Umbrella Academy در فصل سوم می‌باشد. نه تنها حضور این هنرمندان به صورت رسمی تأیید شده بلکه جاستین اچ. مین (Justin H. Min) تصویری از خود و بقیه اعضای گروه Sparrow Academy با یونیفورم‌های مخصوصشان منتشر کرده تا بینندگان از حالا با چهره‌های جدید آشنا شوند.

این هفته، خانم پیج تصویری در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که به نظر از صحنه فیلم‌برداری فصل سوم گرفته شده باشد. در توضحیات این پُست این چنین آمده؛ «خدای من، ما برگشتیم». در این تصویر (که می‌توانید اندازه اصلی را با کلیک کردن مشاهده کنید)  لوگوی Umbrella Academy را بر روی یک صندلی می‌بینیم. این لوگوی جدید ترکیبی از نماد چتر و یک گنجشک می‌باشد. به نظر این نشانه‌ای برای تغییرات بزرگ داستانی و همینطور بازیگران فصل سوم است. در پشت صندلی، می‌توانید قسمتی از پشت صحنه‌ی ساخت را ببینید، اگرچه چیز خاصی مشخص نیست.

البته خانم پیج تنها فردی از دست اندرکاران The Umbrella Academy نیست که به روز رسانی‌های هیجان‌انگیزی منتشر کرده. علاوه بر ایشان، امی ریو لپمن (Emmy Raver-Lampman) تصویری از صندلی «الیسون» خود به اشترک گذاشته و دیوید کستاندا (David Castañeda) حضور خود در صحنه فیلم‌برداری را به عکسی از صندلی «دیگو» تأیید کرده. در نهایت جنسیس رودریگرز (Genesis Rodriguez) نیز نخواسته از سایرین جا بماند و با تصاویری حضور خود در محل کارش را به منتشر کرده. البته، هنوز نمی‌دانیم دقیقاً تا چه حد از روند فیلم‌برداری انجام شده است اما به هرحال دیدن چگونه از آب در آمدن فصل سوم می‌توان جالب باشد.

فصل‌های اول و دوم مجموعه The Umbrella Academy هم اکنون از طریق Netflix در دسترس می‌باشد. فصل سوم از این سریال نیز به صورت انحصاری در Netflix منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.