لنی کراویتز به جمع بازیگران فیلم Shotgun Wedding اضافه شد

17 February 2021 - 14:01
فیلم Shotgun Wedding

لنی کراویتز (Lenny Kravitz)، چیچ مارین (Cheech Marin)، دی‌آرسی کاردن (D’Arcy Carden)، سلنا تن (Selena Tan)، دسمین بورخس (Desmin Borges) و الکس مالاری (Alex Mallari) به جمع بازیگران فیلم Shotgun Wedding اضافه شدند.

این فیلم توسط کمپانی Lionsgate ساخته خواهد شد. جیسون مور (Jason Moore) وظیفه هدایت این پروژه را برعهده خواهد داشت. این کارگردان پیش از این، در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم Pitch Perfect را بر عهده داشته است.

بازیگران جدید نام برده شده در کنار دو بازیگر اصلی این فیلم با نام‌های جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) و جاش دوهامل (Josh Duhamel) حاضر خواهند شد. در ابتدا نیز قرار بوده که آرمی همر (Armie Hammer) در کنار جنیفر لوپز در این فیلم نقش‌آفرینی کند ولی بعداً او توسط بازیگر دیگری با نام جاش دوهامل جایگزین شد.

داستان این فیلم بر روی دو کاراکتر با نام‌های دارسی با نقش‌آفرینی جنیفر لوپز و تام با نقش‌آفرینی جاش دوهامل تمرکز خواهد داشت که این دو نفر، خانواده‌های دوست داشتنی ولی صاحب نظر خود را برای ازدواج با یکدیگر دور هم جمع می‌کنند، در حالی که نظر این زوج، آرام آرام در رابطه با ازدواج تغییر می‌کند و اگر این دلیل کافی برای خراب شدن این جشن نیست، این را هم به آن اضافه کنید که در این حین، تمام کسانی که در این جشن حضور دارند گروگان گرفته می‌شوند و زندگی همه آن‌ها به خطر می‌افتد.

لنی کراویتز قرار است که در نقش کاراکتری با نام شان که همسر سابق کاراکتر دارسی در داستان این فیلم می‌باشد، در این فیلم حاضر شود و چیچ مارین نیز، نقش پدر دارسی با نام رابرت را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

دی‌آرسی کاردن قرار است در نقش کاراکتری با نام هریت، همسر جدید رابرت و سلنا تن نیز در نقش کاراکتری با نام مارج که رئیس تفرجگاه این عروسی می‌باشد، در این فیلم حاضر شوند. نقش دیگر بازیگران جدید این فیلم نیز به شکل زیر می‌باشد:

دسمین بورخس در نقش کاراکتر ریکی، دوست خجالت‌آور دوران کودکی کاراکتر جاش دوهامل و الکس مالاری در نقش دزد دریایی با نام Dog-Face.

فیلم‌نامه این فیلم را مارک همر (Mark Hammer) و لیز مریوتر (Liz Meriwether) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند. تولیدکنندگان این فیلم شامل تاد لیبرمن (Todd Lieberman)، دیوید هوبرمن (David Hoberman)، جنیفر لوپز، ایلین گلداسمیت توماس (Elaine Goldsmith-Thomas) و بنی مدینا (Benny Medina) می‌باشند.

الکس یانگ (Alex Young) بر تولید این پروژه نظارت خواهد کرد و او به همراه کورتنی باکستر (Courtney Baxter) رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و جورج دیوئی (George Dewey) وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.