کیکه پالمر به فیلم جدید جوردن پیل پیوست

17 February 2021 - 15:53
جوردن پیل، کیکه پالمر و دنیل کالویا

جدیدترین ساخته جوردن پیل (Jordan Peele) در حال تکمیل تیم بازیگری خود است و کیکه پالمر (Keke Palmer) به عنوان نقش اول زن، به این فیلم پیوسته است. پیل این فیلم را برای کمپانی یونیورسال می‌سازد.

به غیر از پالمر، دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) نیز در حال انجام مذاکرات نهایی برای بازی در این فیلم است. کالویا پیش از این در سال ۲۰۱۷ و در فیلم موفق برو بیرون (Get Out)، با پیل همکاری داشته است.

برو بیرون، اولین ساخته پیل بود که با بودجه ۴٫۵ میلیون دلاری ساخته شد اما در مجموع، به فروش جهانی ۲۵۵ میلیون دلاری رسید. علاوه بر موفقیت در گیشه، این فیلم نامزد چندین جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم سال نیز شد. خود پیل نیز برای فیلم‌نامه این اثر، موفق به بردن اسکار سال ۲۰۱۸ شد.

پیل در سال ۲۰۱۹ نیز فیلم ما (Us) را با بودجه ۲۰ میلیون دلاری ساخت که این فیلم نیز موفق به فروش ۲۵۵ میلیون دلاری در گیشه شد. فیلم جدید پیل، سومین ساخته وی خواهد بود.

پیل علاوه بر کارگردانی، تهیه کننده این فیلم خواهد بود. وی همچنین فیلم‌نامه اثر را نیز نوشته است. هنوز اخبار دیگری از این فیلم منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که قرار است در ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.