انتشار کلیپ جدید از فصل سوم Better Call Saul

17 January 2017 - 09:00

پس از تایید شدن فصل سوم مجموعه Better Call Saul «زنگ بزن به سول!» خبر انتشار این عنوان اشتقاقی از مجموعه Breaking Bad سرانجام تایید شد. شبکه AMC اعلام کرد پخش فصل جدید از دهم ماه آوریل امسال آغاز خواهد‌شد. اخیرا کلیپ منتشر شده از فصل جدید خبر ساز شده و توجه طرفدران این مجموعه‌ را به خود جلب کرده‌است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

در این کلیپ مشاهده می‌کنیم وضعیت وکیل غیر‌قابل پیشبینی و سرکش داستان، جیمی مک‌گیل با بازی Bob Odenkirk «باب آدنکرک» پس از درگیری و مجادلات با برادرش چاک چندان مطابق میلش پیش‌نمیرود. از طرفی با درگیری‌های همکارش کیم در دفتر وکالتشان، در رابطه‌اش با وی نیز دچار مشکلاتی می‌شود.

با وجود عدم حضور گاس فرینگ با بازی Giancarlo Esposito « جیانکارلو اسپوزیتو» شبکه AMC خبر حضور او را در این فصل تایید کرده‌است. حضور وی در تور زمستانه TCA امسال بازگشت او را در فصل جدید سریال در نقش بنیان گذار رستوران‌های زنجیره‌ای Los Pollos Hermanos نیز تایید می‌کند. قطعا در این فصل برخورد جیمی و گاس و احتمالا همکاری خطرناک این دو نفر را در داستان شاهد خوا‌هیم‌بود. انتشار سری جدید از مجموعه قطعا برای طرفداران این مجموعه و وفاداران سریال Breaking Bad خبری خوشحال کننده‌ خواهد‌بود.

منبع: Empireonline.com

[youtube youtubeurl=”https://youtu.be/Ssq8eraN2LA” ][/youtube]

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.