نظر منتقدین در مورد فیلم Barb and Star Go to Vista Del Mar چیست؟

17 February 2021 - 21:00
Barb and Star Go to Vista Del Mar

چندی پیش فیلم Barb and Star Go to Vista Del Mar به پخش رسید که توانست بازخوردهای مثبتی دریافت کند، برخی فیلم را درخشان و جذاب و کریستن ویگ و انی مامولو را مانند همیشه بانمک و خنده‌دار توصیف کرده‌اند. در ادامه نگاهی به نظر برخی از معتبرترین منتقدان دنیا حول این فیلم خواهیم انداخت.

«بارب و استار به ویستا دل‌مار می‌روند» (Barb and Star Go to Vista Del Mar) نام اثری کمدی محصول ۲۰۲۱ آمریکا به کارگردانی جاش گرینبام (Josh Greenbaum) است که فیلم‌نامه‌ی آن به‌دست کریستن ویگ (Kristen Wiig) و انی مامولو (Annie Mumolo) نوشته شده است.

داستان در مورد دو دوست قدیمی به نام‌های بارب و استار (با نقش‌آفرینی کریستن ویگ و انی مامولو) است که تصمیم می‌گیرند برای اولین بار شهر کوچکشان را ترک کنند و سفر ماجراجویانه‌ی خود را آغاز کنند.

Barb and Star Go to Vista Del Mar

بازیگران این عنوان را آدرین ماکالا (Adrian Makala)، انی مامولو، دیمون وینس جونیور (Damon Wayans Jr)، ایان گومز (Ian Gómez)، جیمی درنان (Jamie Dornan)، جوردن به لک (Jordan Black)، کریستن ویگ، کوامی پترسون (Kwame Patterson)، مارک جاناتان دیویس (Mark Jonathan Davis)، مایکل هیچکاک (Michael Hitchcock)، پاتریک بریستو (Patrick Bristow)، ریچل رامراس (Rachel Ramras)، رین دوی (Reyn Doi)، رز عبدو (Rose Abdoo)، تام لنک (Tom Lenk)، ونسا بئر (Vanessa Bayer) و وندی مک‌لندون-کووی (Wendi McLendon-Covey) تشکیل می‌دهند.

در آوریل ۲۰۱۹ رسماً اعلام شد این فیلم که برای چندین سال در دست توسعه قرار داشت، ساخته خواهد شد و انی مامولو و کریستن ویگ علاوه بر نویسندگی فیلم‌نامه، در آن به ایفای نقش نیز خواهند پرداخت و جاش گرینبام کارگردانی آن را انجام خواهد داد. ویگ و مامولو در کنار جسیکا البام (Jessica Elbaum)، ویل فرل (Will Ferrell) و آدام مک‌کی (Adam McKay) زیر پرچم کمپانی Gloria Sanchez Productions تهیه‌کنندگی این فیلم که Lionsgate وظیفه‌ی توزیع آن را بر عهده داشته است را نیز انجام داده‌اند.

آندریا گامبوا (Andrea Gamboa)، جاناتان مک‌کوی (Jonathan McCoy)، مارگو هند (Margot Hand)، استیسی پرسکی (Stacy Perskie) و تام راثمن (Tom Rothman) دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

«بارب و استار به ویستا دل‌مار می‌روند» در حال حاضر با ۲۸ نقد امتیاز ۶۶ را در سایت متاکریتیک به‌دست آورده است که از این میان ۱۶ نقد مثبت، ۹ نقد متوسط و ۳ نقد منفی هستند. امتیاز مخاطبان به این عنوان در سایت مذکور ۸٫۴ از ۱۰ است. امتیاز این فیلم در سایت راتن تومیتوز از بین ۱۰۰ نقد ۷۸ است و مخاطبان نیز امتیاز ۷۳ از ۱۰۰ را به آن داده‌اند.

کریستن ویگ

«۱۰۰/۱۰۰ ScreenCrush   |   منتقد: مت سینگر»

«بارب و استار به ویستا دل‌مار می‌روند» یک فیلم نیست، یک موج است، یا بر رویش سوار می‌شوید یا نمی‌شوید؛ مطمئن هستم که برخی از بینندگان قرار است غر بزنند و شکایت کنند که «بارت و استار» خیلی لوس، بی‌مزه و آزاردهنده هستند یا بگویند که کمدی فیلم خیلی دم‌دستی و مزخرف است. این نصیحت را از من بپذیرید: این افراد را از زندگی‌تان بیرون کنید، شما نیازی به معاشرت با افرادی که تا این حد راجع به چیزی به این مهمی در اشتباه هستند، ندارید.

«۸۸/۱۰۰ RogerEbert.com   |   منتقد: شیلا اومالی»

چه چیزی کمدی است؟ ممکن است شما هرکدام معیارهای متفاوتی داشته باشید اما برای من کمدی همین شیرینی، رنگارنگی و حماقت «بارب و استار» است، اثری که سرشار از حس خوب زندگی کردن است؛ نه تنها من را خنداند بلکه به من آرامش نیز داد.

«۸۰/۱۰۰ Empire   |   منتقد: بن تراویس»

فیلم نسبت به فیلم Bridesmaids نگاهی متفاوت به رابطه‌ی دوستانه بین زنان دارد. جذاب و درخشان است.

«۷۰/۱۰۰ Los Angeles Times   |   منتقد: کیتی والش»

در برابر این جنس از کمدی‌های دوستانه نمی‌شود مقاومت کرد، تنها انتخابی که داریم آن است که تسلیم افسون عجیب‌وغریبش شویم.

«۶۰/۱۰۰ The Telegraph   |   منتقد: تیم روبی»

درحالی‌که به‌هیچ‌وجه از آن دست آثاری نیست که سرمشق کمدی‌های آینده باشد، فیلم در بالاترین درجه‌ی احمقانه بودن قرار دارد، آن‌هم درست در زمانی که مردم با آغوش باز از حماقت استقبال می‌کنند.

«۵۰/۱۰۰ Austin Chronicle   |   منتقد: متیو موناگل»

اگر تیم سازنده‌ای داشت که کمی بیشتر خلاق بودند و شاید اگر بازیگری کاریزماتیک‌تر از درنان داشت، ممکن بود «بارب و استار» بتواند شخصیت‌های اصلی‌اش را درخشان‌تر کند. بااین‌حال، در حال حاضر ویگ و مامولو، کمدی جمع‌وجور و بانمکی را شکل داده‌اند که انگار سرنوشتش آن است که تبدیل به اثری کالت برای بسیاری از سینما دوستان شود.

«۳۸/۱۰۰ Boston Globe   |   منتقد: آلیسون جانسون»

با وجود ظاهر شیرینش، فیلم هیچ‌چیزی بیشتر از یک حواس‌پرتی پیش‌پاافتاده و بی‌مغز نیست.

منبع: Metacritic

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.