جنیفر گارنر به فیلم Family Leave پیوست

18 February 2021 - 11:57
جنیفر گارنر

یعد از اولین همکاری جنیفر گارنر (Jennifer Garner) با نتفلیکس در فیلم Yes Day، او قرار است در فیلم Family Leave از این استریمر ایفای نقش کند.

گارنر به عنوان نقش اصلی در کمدی Family Leave بازی خواهد کرد. این فیلم براساس رمانی به نام Bedtime For Mommy از نویسنده مشترک Yes Day یعنی امی کروس روزنتال (Amy Krouse Rosenthal) ساخته می‌شود.

این فیلم پیرامون برنرز می‌باشد که داستانش طبق خلاصه رسمی فیلم بدین صورت است: “با تعویض بدنی به صورت خانوادگی از خواب بیدار می‌شوند و به زودی متوجه می‌شوند که در طرف دیگر جهان همان اتفاق برای خانواده دیگری افتاده است. آن‌ها باید با این گروه از غریبه‌ها متحد شده و دریابند که چگونه می‌شود این تعویض بدنی را قبل از این که دیر شود بازگرداند؛ و همه این‌ها در حالی است که زندگی روزانه در نقاط و بدن‌های متفاوت برای آن‌ها ماجرا‌هایی طنزآمیزی ایجاد می‌کند.

گارنر در کنار نیکول کینگ (Nicole King) به نمایندگی از کمپانی Linden Entertainment، لارنس گری (Lawrence Grey) و بن ادوارد (Ben Everard) به نمایندگی از کمپانی Grey Matter Productions تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم توسط جسیون برایان روزنتال (Jason Brian Rosenthal) انجام می‌شود.

گارنر در پروژه دیگری از نتفلیکس نیز به نام The Adam Project در کنار رایان رینولدز (Ryan Reynolds) حضور داشت.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.