تصویر جدیدی از فیلم Cherry تام هالند منتشر شد

18 February 2021 - 12:34
فیلم Cherry

تصویر جدیدی از فیلم کمپانی اپل با عنوان Cherry و با نقش‌آفرینی تام هالند (Tom Holland) منتشر شده است. این فیلم توسط برادران روسو با نام‌های آنتونی روسو (Anthony Russo) و جو روسو (Joseph Russo) کارگردانی شده و آن‌ها از ستاره سری فیلم‌های Spider-Man یعنی تام هالند در این فیلم استفاده کرده‌اند.

نقش او در فیلم Cherry، پس از به نمایش درآمدن فیلم ناخوشایند و دلهره‌آور کمپانی نتفلیکس با عنوان The Devil All The Time، یکی دیگر از نقش‌های جدی و تاریک ایفا شده توسط این بازیگر می‌باشد. او در فیلم The Devil All The Time نقش کاراکتری با نام آروین راسل را بازی کرده است. نقش‌هایی که این بازیگر در دو فیلم نام برده شده ایفا کرده تفاوت بسیاری را با نقش پرانرژی و امیدوارکننده‌اش در دنیای سینمایی مارول دارد چرا که این بازیگر شهرت خود را مدیون بازی در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی می‌باشد.

البته نقشی که او در فیلم Cherry ایفا کرده برای این بازیگر تجربه کاملاً جدیدی نیست چرا که در این فیلم نیز، دوباره با برادران روسو در به تصویر کشیدن این نقش همکاری کرده است. اولین همکاری این بازیگر با برادران روسو فیلم Captain America Civil War می‌باشد که او در این فیلم برای اولین بار در نقش مرد عنکبوتی ظاهر شده و پس آن نیز، او دوباره با این دو کارگردان در فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame نیز همکاری کرده است.

آخرین همکاری آن‌ها با یکدیگر نیز فیلم Cherry کمپانی اپل می‌باشد که قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) در تعداد منتخبی از سینماها به نمایش گذاشته شود. همچنین برنامه‌ریزی شده که این فیلم در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۹) نیز، در شبکه اینترنتی کمپانی اپل با نام اپل تی‌وی پلاس برای پخش به صورت جهانی در دسترس قرار گیرد. داستان این فیلم از داستان واقعی شخصی با نام نیکو واکر (Nico Walker) اقتباس شده است. در فیلم Cherry به مضامین مختلفی پرداخته شده است.

داستان این فیلم بر روی دانشجویی با نام نیکو واکر تمرکز دارد که پس از پیوستن به ارتش و خدمت کردن به عنوان پزشک در آنجا با PTSD (اختلال استرسی پس از آسیب روانی یا اختلال تنش‌زای پس از رویداد) به خانه خود باز می‌گردد. این حالت روحی‌اش باعث می‌شود که او به مواد مخدر اعتیاد پیدا کند و او نیز برای خرید مواد و ادامه دادن به این عادتش، به دستبرد زدن به بانک‌ها روی می‌آورد.

اکنون وب‌سایت Empire تصویر جدیدی را از این فیلم منتشر کرده که می‌توان در آن تام هالند را که به تازگی به ارتش پیوسته مشاهده کرد. این بازیگر جوان در این تصویر با سری تراشیده و لباسی غیرنظامی، به همراه دیگر جوان‌های داوطلب شده برای پیوستن به ارتش دیده می‌شود که به نظر می‌رسد قرار است توسط افسر نظامی که مسئول آموزش دیدن آن‌ها می‌باشد مورد خفت و خواری و بدرفتاری قرار گیرد.

تصویر جدید منتشر شده از این فیلم را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم Cherry

علاوه بر آن، در کنار این تصویر نقل‌قولی از برادران روسو نیز منتشر شده که آن‌ها در رابطه با نحوه به تصویر کشیدن این کاراکتر در این فیلم و استفاده از تام هالند در این نقش صحبت کرده‌اند و گفته‌اند که امکان دارد آن‌ها تنها کسانی باشند که توانسته‌اند این نقش را به بهترین شکل ممکن با همکاری این بازیگر به تصویر بکشند چرا که این دو کارگردان به واسطه صمیمی بودنشان با تام هالند (از طریق کارهای قبلی انجام شده آن‌ها با این بازیگر) توانسته‌اند درک مقابلی از یکدیگر در به تصویر کشیدن این نقش داشته باشند.

بخشی از صحبت‌های این دو کارگردان را می‌توان در ادامه خواند:

ما از کارهایی (نقش‌هایی) که تام قادر به انجام آن‌ها است درک کاملی داریم. ما توانسته‌ایم که ارتباط او با این کاراکترش را طوری ببینیم که احتمالاً هیچ‌کس دیگری قادر به دیدن آن به این شکل نیست.

کاملاً مشخص است که این تصویر منتشر شده از قسمت‌های ابتدایی این فیلم گرفته شده چرا که تام هالند در این تصویر همچنان جوان و سالم به نظر می‌رسد. همان‌طور که در تبلیغات منتشر شده از این فیلم از جمله شش پوستر متفاوت منتشر شده از آن، که در هر یک از آن‌ها تام هالند به شکل متفاوتی به تصویر کشیده شده، مشاهده کرده‌ایم با جلو رفتن داستان این فیلم حالت فیزیکی و ذهنی او بدتر و بدتر می‌شود.

تغییراتی رخ داده در فیزیک بدنی این کاراکتر، احتیاج به بازیگری داشته که بتواند آن را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد و کاملاً واضح می‌باشد که برادران روسو احساس کرده‌اند که تام هالند بهترین گزینه برای بازی در این نقش پیچیده می‌باشد و این دو کارگردان برای به نمایش گذاشتن حاصل کارشان بسیار هیجان‌زده هستند.

در حال حاضر تام هالند دوباره به ادامه همکاری‌اش با کمپانی مارول بازگشته و اکنون او مشغول فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم Spider-Man می‌باشد ولی با این حال این بازیگر هنوز هم وظیفه تبلیغ فیلم‌های Cherry و Uncharted را بر عهده دارد. او در فیلم Uncharted در نقش نسخه جوانی از کاراکتر سرشناس بازی‌های ویدیویی با نام ناتان دریک از سری بازی‌های Uncharted نقش‌آفرینی کرده است. با این وجود نقشی که او در فیلم Cherry ایفا کرده با دیگر نقش‌های ایفا شده توسط این بازیگر تفاوت بسیاری دارد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.