جی. جی. آبرامز، سریال کنستانتین را خواهد ساخت

18 February 2021 - 12:11
جی. جی. آبرامز و ساخت سریال کنستانتین

جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) قصد دارد سریالی جدید درباره شخصیت جان کنستانتین (John Constantine) برای شبکه اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) بسازد.

بنابر گفته منابع خبری، آبرامز همچنین قصد دارد از بازیگری رنگین پوست برای بازی در این نقش استفاده کند. گای بولتون (Guy Bolton) وظیفه نویسندگی قسمت نخست این سریال را بر عهده خواهد داشت.

آخرین بار در سال ۲۰۱۴ بود که مت رایان (Matt Ryan) در یک سریال در نقش کنستانتین بازی کرده بود. وی در آن زمان در سریال‌های دیگری چون کماندار (Arrow) و افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) نیز به عنوان کنستانتین حضور پیدا کرده بود.

قبل از رایان، این کیانو ریوز (Keanu Reeves) بود که در سال ۲۰۰۵ و در یک فیلم سینمایی، در این نقش بازی کرده بود. آن فیلم را فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردانی کرده بود.

در طی چند سال اخیر، شخصیت کنستانتین به یکی از مهمترین شخصیت‌های لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark‎) در کامیک‌های دی‌سی تبدیل شده است.

غیر از کنستانتین، شبکه اچ‌بی‌او مکس در حال ساخت چندین سریال از کامیک‌های دی‌سی می‌باشد. لیگ عدالت تاریک که آن نیز توسط آبرامز ساخته خواهد شد، صلح‌طلب (The Peacemaker) با بازی جان سینا (John Cena) که توسط جیمز گان (James Gunn) ساخته می‌شود، سریال گرین لانترن (Green Lantern) و در نهایت اسپین‌افی از فیلم در دست ساخت بتمن (The Batman)، از جمله سریال‌هایی هستند که این شبکه در دست ساخت دارد.

لازم به ذکر است که جی. جی. آبرامز یکی از مطرح‌ترین کارگردانان و تهیه‌کنندگان هالیوود است که سریال‌های مطرحی چون لاست (Lost) و فرینج (Fringe) از کارهای وی هستند.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.