نام رسمی نسخه سیاه و سفید فیلم Zack Snyder’s Justice League اعلام شد

18 February 2021 - 12:34
فیلم Justice League Snyder Cut

زک اسنایدر (Zack Snyder) کارگردان فیلم Zack Snyder’s Justice League قصد دارد که نسخه سیاه و سفیدی را نیز از این فیلم تولید کند ولی مشخص نیست که این نسخه از آن، در چه زمان و چه مکانی به نمایش گذاشته خواهد شد. مسیر ساخت فیلم Zack Snyder’s Justice League یکی از عجیب‌ترین مسیرهای طی شده در تولید فیلم‌های مدرن بوده است.

پس از واکنش‌های مختلف نسبت به فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice، کمپانی Warner Bros مجبور شد که برنامه‌های خود از فیلم‌های تولیدی DC Comics را تغییر دهد. در اواسط ساخت فیلم Justice League بود که زک اسنایدر به علت تراژدی خانوادگی (مرگ دخترش) از این پروژه خارج شد. با این حال، کمپانی برادران وارنر مجبور شد که به دنبال گزینه جایگزینی برای این کارگردان بگردد تا ساخت این پروژه را به اتمام برساند.

این کمپانی کارگردان دو فیلم Avengers و Avengers: Age of Ultron یعنی جاس ویدون (Joss Whedon) را برای به اتمام رساندن این فیلم استخدام کرد. با این وجود، نتیجه نهایی فیلم Justice League ترکیب به هم ریخته‌ای از کار این دو کارگردان با استایل‌های مختلف شد که در سراسر این فیلم این تفاوت در لحن‌ها موج می‌زد و همچنین احساس می‌شد که این فیلم هیچ‌گونه وجه مشترکی را با هیچ‌یک از فیلم‌های قبلی دنیای گسترده DC نداشته و بدین ترتیب نسخه کامل شده جاس ویدون از این فیلم باعث شد که هیچ‌کس از آن راضی نباشد.

پس از سپری شدن مدت طولانی از جنبش عظیم به راه افتاده‌ای برای ساخت نسخه زک اسنایدر از این فیلم توسط طرفداران این کارگردان، شبکه HBO Max سرانجام به این درخواست آن‌ها پاسخ داد و تصمیم گرفت که زک اسنایدر را جهت ساخت نسخه خودش از این فیلم دوباره استخدام کند و همچنین با در اختیار قرار دادن بودجه‌ای هشت رقمی برای این پروژه، این کارگردان موفق شد که چند صحنه جدید را نیز برای اضافه کردن به این فیلم فیلم‌برداری کند.

اکنون زک اسنایدر تائید کرده است که یکی دیگر از پروژه‌هایش برای این فیلم به واقعیت خواهد پیوست. در طی مصاحبه این کارگردان با کانال یوتیوبی Minutemen، او از وجود نسخه سیاه و سفید فیلم Justice League خبر داد و اسم رسمی این نسخه از فیلم Zack Snyder’s Justice League را نیز اعلام کرد. از قرار معلوم نسخه سیاه و سفید این فیلم Justice Is Gray نام دارد. سپس او در ادامه صحبت‌هایش در رابطه با این نسخه گفت:

ما اکنون در حال به پایان رساندن (روند تولید) نسخه سیاه و سفید فیلم Justice League هستیم. این نسخه Justice Is Gray نام دارد. این اسمی است که من برای این نسخه انتخاب کرده‌ام.

مشخص نیست که نسخه سیاه و سفید این فیلم یا به عبارتی نسخه Justice Is Gray آن، در چه زمانی قرار است به نمایش گذاشته شود و حتی مشخص نیست که این نسخه در چه مکانی نیز پخش خواهد شد. البته زک اسنایدر گفته است که نسخه ایده‌آل او از این فیلم برای تماشا، نسخه سیاه و سفید آن در سینماهای IMAX بوده ولی به علت همه‌گیری ویروس کرونا و وضعیت به وجود آمده توسط این ویروس و تعطیلی سینماها، پخش هرگونه نسخه سینمایی از این فیلم در سینماها به آینده موکول شده است.

اگر نسخه رنگی فیلم Justice League که برای پخش در شبکه اینترنتی HBO Max در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده، موفقیت عظیمی را برای این شبکه رقم بزند، تعجب‌آور نخواهد بود که کمپانی برادران وارنر نیز، دستور ساخت نسخه سیاه و سفید این فیلم را صادر کند.

فیلم Zack Snyder’s Justice League اکنون در موقعیت بسیار غیرمعمولی قرار گرفته است. تا به این لحظه، این فیلم به عنوان بخشی از فیلم‌های دنیای گسترده DC در نظر گرفته نشده چرا که نسخه جاس ویدون از این فیلم این مکان را اشغال کرده است. منابع داخلی که در کمپانی برادران وارنر مشغول هستند گفته‌اند که داستان فیلم Zack Snyder’s Justice League آینده‌ای نخواهد داشت، بنابراین امکان دارد که در این فیلم چهار ساعته شاهد به وقوع پیوستن چیزهای بسیار عجیب و غریبی باشیم.

با این وجود، مخاطبان برای تماشای این فیلم بسیار هیجان‌زده هستند، چرا که آخرین تریلر به نمایش گذاشته شده از این فیلم موفق شده که رکورد تعداد بینندگان را بشکند و همچنین با به نمایش درآمدن این تریلر، تمرکز تمام صحبت‌ها در شبکه‌های اجتماعی بر روی این فیلم منعطف شده است. حتی اگر این پروژه جزئی از استراتژی‌های برنامه‌ریزی شده برای فیلم‌های کمپانی DC نباشد نیز، به نظر می‌رسد که زک اسنایدر قبل از این‌که فیلم‌های ابرقهرمانی DC خود را به پایان برساند، بسیار مشتاق بوده تا هر چیزی که طرفداران این فیلم تا به حال فکرش را کرده‌اند و از این عنوان انتظار داشته‌اند را در اختیارشان قرار دهد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.