قسمت سوم فیلم پدینگتون در حال ساخته شدن است

18 February 2021 - 14:22
قسمت سوم فیلم پدینگتون ساخته خواهد شد

با اعلام سخنگوی استودیوکانال (Studiocanal)، ساخت قسمت سوم سری فیلم‌های موفق پدینگتون (Paddington)، رسما آغاز شده است.

این سخنگو در مصاحبه کوتاه خود با ورایتی، اعلام کرد:

تایید می‌کنیم که به مانند قسمت‌های اول و دوم، به سختی و با دقت فراوان، در حال ساخت قسمت سوم پدینگتون هستیم.

پدینگتون نام یک خرس خیالی است که اولین بار در سال ۱۹۵۶ توسط مایکل باند (Michael Bond) فقید نوشته و معرفی شد. این خرس که عاشق مارمالاد است، در جنگل‌های پرو زندگی می‌کرده است تا اینکه به خاطر اتفاقاتی مجبور می‌شود به لندن سفر کند و در نهایت به زندگی در کنار یک خانواده ساده و مهربان می‌پردازد.

باند که در سال ۲۰۱۷ درگذشت، گفته بود که ایده این شخصیت را از روی پناهندگان جنگ جهانی دوم گرفته است. افرادی که با یک نوشته دور گردنشان، به خاطر ترس از جنگ، به لندن پناه می‌آوردند. شخصیت پدینگتون نیز همراه خود نوشته‌ای با مضمون “لطفا مراقب این خرس باشید” دارد.

هوگو بونوویل (Hugh Bonneville) در نقش پدر خانواده و سالی هاوکینز (Sally Hawkins) در نقش مادر خانواده، از بازیگران اصلی این فیلم هستند. بن ویشاو (Ben Whishaw) نیز با صداپیشگی فوق‌العاده خود در نقش پدینگتون، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های چند سال اخیر سینما را خلق کرده است.

در قسمت نخست فیلم که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش منفی این فیلم ایفای نقش کرد. این فیلم در نهایت مورد توجه منتقدین قرار گرفت و البته به فروش جهانی ۲۸۲ میلیون دلاری رسید.

قسمت دوم فیلم نیز در سال ۲۰۱۷ اکران شد و این بار هیو گرانت (Hugh Grant) در نقش منفی حضور پیدا کرد. این قسمت گرچه نتوانست به اندازه قسمت نخست فروش داشته باشد اما به اعتقاد بسیاری از منتقدین، بهتر از قسمت نخست آن بود.

کمپانی فرانسوی استودیوکانال، در حال حاضر خبر دیگری را درباره این فیلم منتشر نکرده است اما می‌دانیم که برخلاف دو نسخه قبلی، پل کینگ (Paul King) کارگردان این قسمت نخواهد بود. کینگ پیشتر گفته بود که اگر قسمت دیگری از این فیلم ساخته شود، به تیم سازنده کمک خواهد کرد اما دیگر وظیفه کارگردانی آن را به عهده نخواهد گرفت. با این حال انتظار می‌رود که بازیگران اصلی دو قسمت قبل، در این قسمت نیز حضور پیدا کنند.

فیلم پدینگتون

منبع: ورایتی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.