کلی مری تران به آژانس استعدادیابی M88 پیوست

19 February 2021 - 15:17
کلی مری تران

کلی مری تران (Kelly Marie Tran) که صداپیشگی انیمیشن Raya and the Last Dragon از دیزنی را بر عهده داشت به آژانس استعدادیابی M88 پیوست.

این کمپانی مدیریتی در سال ۲۰۲۰ با هدف استخدام هنرمندان بااستعداد در ژانر‌های متنوع که دیدگاه تازه و تاریخچه‌های منحصر‌به‌فرد لازم برای تغییرات فرهنگی را به همراه خود دارند، راه‌اندازی شد.

تران صداپیشگی نقش اصلی انیمیشن Raya and the Last Dragon یعنی رایا را بر عهده داشت. این انیمیشن قرار است ۵ مارس (۱۵ اسفند) با صداپیشگی آکوافینا (Awkwafina)، جما چان (Gemma Chan)، دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim) و ساندرا اوه (Sandra Oh) منتشر شود. اولین حضور تران در سینما با فیلم Star Wars: Episode VIII: The Last Jedi و در نقش کارگر مکانیک مقاومت یعنی رز تیکو بود. او اولین دختر آسیایی_آمریکایی بود که در فرنچایز استاروارز نقشی اصلی را بدست آورد و قسمت ۸ این فرنچایز ۱٫۳ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشت که آن را به پرفروش‌ترین فیم سال ۲۰۱۷ تبدیل کرد. در سال ۲۰۱۹ تران نقش خود را به عنوان رز تیکو در Star Wars: Episode IX تکرار کرد.

تران که شامل لیست Next Gen از کمپانی Thermon Group Holdings می‌شود، صداپیشگی یکی از کاراکتر‌های انیمیشن The Croods: A New Age از DreamWorks را بر عهده داشت. او به تازگی سریال درام Monsterland را رزرو کرده است این سریال براساس مجموعه داستانی از نیتن بالینگرود (Nathan Ballingrud) ساخته می‌شود.

فیلیپ سان (Phillip Sun) که شریک سابق و نماینده عالی WME بود با بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی MACRO یعنی چارلز دی کینگ (Charles D. King) برای راه‌اندازی M88 تیم شد. M88 یک کمپانی پشتیبانی با خدمات کامل برای پرورش صدای هنرمندان و سازندگان نسل جدید است. از دیگر استعداد‌های این آژانس استعدادیابی می‌توان به مایکل بی جردن (Michael B. Jordan)، جما چان (Gemma Chan)، ادریس البا (Idris Elba)، تاراجی پی هنسون (Taraji P. Henson)، بلیتز بزاول (Blitz Bazawule)، جیرو بوستامانته (Jayro Bustamante) و تینا مبری (Tina Mabry) اشاره کرد.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.