شارلیز ترون و کری واشینگتن به فیلم مدرسه خیر و شر پیوستند

19 February 2021 - 22:56

شارلیز ترون (Charlize Theron) و کری واشینگتن (Kerry Washington) به زودی در فیلم فانتزی و جدید مدرسه خیر و شر (The School for Good and Evil) همبازی خواهند شد. این فیلم را پال فیگ (Paul Feig) برای نتفلیکس خواهد ساخت.

داستان این فیلم درباره دو دوست صمیمی با نام‌های سوفی و آگاتا می‌باشد که توسط مکانی جادویی به نام مدرسه خیر و شر (خوب و بد) ربوده می‌شوند. در این مدرسه دانش آموزان یاد می‌گیرند که چگونه تبدیل به قهرمان‌هایی چون سفید برفی و سیندرلا شوند و یا اینکه تبدیل به انسان‌هایی شرور شوند و برای شکست قهرمانها تلاش کنند.

سوفی همیشه دوست داشته است به مانند داستان‌های پریان، انسان خوبی باشد و آگاتا علاقه‌ای به داستان‌های پریان ندارد. از این رو سوفی می‌داند که به مدرسه خوب‌ها خواهد رفت و آگاتا به مدرسه بدها راه پیدا خواهد کرد. اما در زمان مشخص شدن مدرسه‌ها، همه چیز برعکس می‌شود و جای این دو عوض می‌شود. اتفاقی که دوستی این دو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ترون قرار است در نقش لیدی لسو (Lady Lesso)، مدیر مدرسه بدها بازی کند و واشینگتن نیز در نقش پروفسور دوفی (Professor Dovey)، مدیر مدرسه خوب‌ها بازی خواهد کرد. پیش از این نیز مشخص شده بود که سوفیا ان کروسو (Sophia Anne Caruso) در نقش سوفی و سوفیا وایلی (Sofia Wylie) در نقش آگاتا در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیگ که سابقه ساخت فیلم‌هایی چون ساقدوش‌ها (Bridesmaids) و شکارچیان روح (Ghostbusters) را در کارنامه دارد، خبر حضور ترون و واشینگتن در این فیلم را از طریق توئیتر خود اعلام کرد:

از الان می دانم به کدام مدرسه خواهم رفت! هیجان زده هستم که به شارلیز ترون و کری واشینگتن بابت پیوستن به مدرسه خوب و بد، خوش آمد بگم! همگی، آماده یاد گرفتن شوید!

مدرسه خیر و شر، نام مجموعه کتاب‌هایی فانتزی است که توسط سومان چینیانی (Soman Chainani) نوشته شده است و اولین نسخه آن در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال نیز قرار گرفت. این کتاب به بیش از ۳۰ زبان دنیا از جمله زبان فارسی، ترجمه شده است.

واشینگتن و ترون سال گذشته هر دو در فیلم‌های نتفلیکس بازی کرده‌اند و رابطه خوبی با این کمپانی دارند. واشینگتن در کمدی جشن رقص پایان سال (The Prom) بازی کرده بود و ترون نیز در اکشن نگهبانانی از دیرباز (The Old Guard) برای این کمپانی نقش آفرینی کرده بود.

لازم به ذکر است که حدود یک سال قبل بود که پال فیگ به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد و اکنون و با انتخاب تیم بازیگری، ساخت این فیلم در کشور ایرلند شمالی، آغاز شده است. مدرسه خیر و شر قرار است در سال ۲۰۲۲ و از طریق نتفلیکس پخش شود.

منبع: توئیتر پال فیگ

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.