ساشا کلی در نقش سوپرگرل در فیلم فلش بازی خواهد کرد

20 February 2021 - 04:31

ساشا کلی (Sasha Calle) به عنوان بازیگر نقش سوپرگرل (Supergirl) برای فیلم جدید فلش (The Flash) انتخاب شد. اندی موسکیتی (Andy Muschietti) که کارگردان این فیلم است، از طریق یک تماس تصویری این خبر را به کلی اعلام کرد. در این فیلم، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش بری آلن یا همان فلش بازی خواهد کرد.

کلی برای بازی در این نقش، با ۴۲۵ بازیگر جوان دیگر رقابت داشت تا آن که موسکیتی ساعاتی قبل با وی یک تماس تصویری گرفت و این خبر را به وی اعلام کرد. موسکیتی این تماس تصویری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

موسکیتی درباره انتخاب کلی می‌گوید:

بیش از ۴۰۰ نفر برای این نقش تست دادند و استعدادهای زیادی در بین این ۴۰۰ نفر وجود داشت. به همین دلیل انتخاب (کلی) کار ساده‌ای نبود اما در نهایت شخصی را انتخاب کردیم که سرنوشت وی، بازی در این نقش بود.

ساشا کَلی که در ابتدا حتی نمی‌دانست برای چه نقشی در حال تست دادن است، پیش از این و از طریق تماس ویدیویی، با میلر نیز صحبت کرده بود تا عوامل سازنده، رابطه این دو با یکدیگر را بسنجند.

در این تماس تصویری، کلی که از شنیدن این خبر شوکه شده است، به موسکیتی می‌گوید:

فکر می‌کنم که در تمام طول روز، اشک شوق خواهم ریخت!

کلی که متولد آمریکا است، اصلیتی کلمبیایی دارد و به همین دلیل تبدیل به نخستین شخص لاتین خواهد شد که این نقش را بازی می‌کند. وی پیش از این در سریال جوان و بی قرار (The Young and the Restless) بازی کرده بود و فلش، نخستین فیلم سینمایی وی خواهد بود.

اندی موسکیتی به خاطر ساخت فیلم فوق‌العاده موفق آن (It) به شهرت رسیده بود هر چند نسخه دوم فیلم نتوانست به موفقیت نسخه اول برسد. این اولین تجربه وی در ساخت یک فیلم ابرقهرمانی خواهد بود.

همچنین به غیر از میلر و کلی، مایکل کیتون (Michael Keaton) و بن افلک (Ben Affleck) نیز در این فیلم حضور دارند و هر دو در نقش بتمن بازی خواهند کرد.

در این فیلم، شخصیت فلش برای نجات جان مادرش، به گذشته سفر می‌کند و جلوی قتل وی را می‌گیرد. اما این کار وی، باعث تغییر زمان حال می‌شود و وی وارد دنیایی متفاوت می‌شود که در آن دنیا، کلی در نقش سوپرگرل حضور خواهد داشت.

این فیلم قرار است در ۴ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی اکران شود.

منبع : اینستاگرام اندی موسکیتی

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.