دنیل ردکلیف: از بازی خود در نقش هری پاتر، خجالت می کشم

20 February 2021 - 15:36

دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) انگلیسی که به خاطر بازی در مجموعه فیلمهای هری پاتر (Harry Potter) به شهرت جهانی رسید، در مصاحبه اخیر خود گفته است که از نحوه بازیگری خود در این فیلم‌ها، خجالت می‌کشد.

ردکلیف در حالی در ۱۲ سالگی به عنوان بازیگر نقش هری پاتر انتخاب شد که والدین وی علاقه‌ای به بازی وی در این فیلم و در نقش هری پاتر نداشتند. آنها نگران جابه‌جایی دنیل از لندن به لس آنجلس برای ساخت فیلم بودند و معتقد بودند این تغییر مکان، تاثیر منفی روی فرزندشان خواهد گذاشت.

در نهایت و با تغییر مکان فیلم‌برداری فیلم به بریتانیا، این خانواده موافقت خود را با بازی دنیل در تنها دو فیلم، اعلام کردند. اما موفقیت خیره کننده فیلم و علاقه هواداران به ردکلیف در این نقش، باعث شد وی تا انتهای این مجموعه در این نقش بازی کند.

دنیل ردکلیف و الیجا وود برای مجله امپایر

ردکلیف اکنون نماد این شخصیت و دنیای جادوگران آن است اما خود وی معتقد است که بازی وی در نسخه‌های ابتدایی فیلم، ضعیف بوده است. وی در مصاحبه خود با الیجا وود (Elijah Wood) برای مجله امپایر (Empire)، در این مورد گفت:

سخت است که رابطه‌ام با این فیلم‌ها را از رابطه‌ام با شخصیت هری جدا کنم. بینهایت بابت این تجربه سپاس‌گزارم چرا که در همان سنین نوجوانی به من نشان داد که چقدر عاشق بازیگری هستم. گرچه شدیدا بابت نحوه بازیگری خود در بعضی از سکانس‌های فیلم شرمنده هستم، اما بازی در این نقش به مانند نحوه سپری شدن سال‌های جوانی، پر از احساسات (منفی و مثبت) مختلف است و نمی‌توانم یک احساس را برتر از بقیه احساسات خود بدانم.

لازم به ذکر است که مجموعه فیلم‌های هری پاتر شامل هشت فیلم بودند که در سال ۲۰۱۱ به پایان رسیدند. این مجموعه، یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینما می‌باشد که در مجموع در گیشه به فروش خیره کننده ۷٫۷۳ میلیارد دلاری رسید.

منبع: مجله امپایر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.