بازگشت کارآگاه استبلر در تریلر Law & Order: Organized Crime

20 February 2021 - 17:40
سریال Law & Order: Organized Crime

در تریلر منتشر شده از سریال Law & Order: Organized Crime ما شاهد بازگشت کریستوفر ملونی (Christopher Meloni) در نقش کارآگاه استبلر هستیم.

از آخرین باری که کارآگاه الیوت استبلر را با بازی کریستوفر ملونی در سریال Law & Orderverse دیدیم ده سال می‌گذرد. ملونی پس از ۱۲ فصل در سال ۲۰۱۱ Law & Order: Special Victims را ترک کرد و همان‌طور که هم‌بازی او یعنی ماریشکا هارگیتی (Mariska Hargitay) جریان اصلی را در سریال از زمان جدایی او ادامه می‌داد، طرفداران SVU همچنان امیدوار ماندند تا این که یک روز او را باز هم در سریال ببینند. بسیار خوب دوستان، استبلر سرانجام بازگشت؛ او در اسپین‌آف خود به نام Law & Order: Organized Crime که بهار امسال در شبکه Peacock منتشر می‌شود ایفای نقش خواهد کرد. امروز شما می‌توانید با دیدن تریلر جدید این سریال چشمان خود را سیر کنید.

این تریلر بسیار مختصر است (فقط حدود ۱۶ ثانیه است)، اما ما بعد از مدت‌ها برای اولین بار کارآگاه استبلر را در حال آماده شدن دیدیم. بعد از ده سال تماشای جنایت در حاشیه، او دقیقا همان‌طور که انتظار داشتیم موهایش خاکستری شده بود (پیر شده بود). او برخی دیالوگ‌ها را به این منظور اجرا می‌کند و بعد تریلر پایان می‌یابد. بعد از پایان جریان تریلر ما با لوگوی این سریال و سپس تاریخ پخش سریال یعنی ۱ آوریل (۱۲ فروردین) مواجه می‌شویم. همان‌طور که گفتم، کلیپ مختصر است، اما در زمان اجرای ۱۶ ثانیه‌ای خود تقریبا می‌تواند شامل هفت ساعت هیاهو باشد.

سریال Law & Order: Organized Crime در واقع هفتمین سری Law & Order از زمان پخش نسخه اصلی آن در سال ۱۹۹۰ خواهد بود. طی سه دهه گذشته، جریان‌های پلیسی هر ساله روی آنتن می‌رفت. این جریان‌ها به گونه‌ای بودند که فکر کردن راجع به آن‌ها آزاردهنده بود. علاوه بر ملونی سریال Law & Order: Organized Crime شامل بازیگران دیگری از جمله دیلان مک‌درموت (Dylan McDermott)، تامارا تیلور (Tamara Taylor) و دنیل مانی تروت (Danielle Moné Truitt) نیز می‌شود. هارگیتی نیز قرار است به عنوان بازیگر مهمان در نقش همکار سابق استبلر یعنی کاپیتان اولیویا بنسون ایفای نقش کند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.