بررسی فیلم To All the Boys: Always and Forever؛ عشق ابدی

22 February 2021 - 18:00
فیلم To All the Boys Always and Forever

فیلم To All the Boys: Always and Forever «تقدیم به همه پسران: همیشه و تا ابد» قسمت پایانی سری فیلم‌های کمدی رمانتیک To All the Boys درباره نامه‌های عاشقانه‌ی پنهانی یک دختر دبیرستانی و علاقه‌ی او به یک پسر ورزشکار دبیرستانی است. این دوران ابتدایی زندگی این نوجوانان یعنی لارا جین کووی (لانا کاندر) و پیتر کاوینسکی (نوآ سنتینئو) است؛ در این فیلم شاهد یک سفر به کره جنوبی، پذیرش در دانشگاه، یک سفر در سراسر نیویورک و یک عروسی هستیم. لارا جین و پیتر هنوز پرقدرت به زندگی ادامه می‌دهند و برای کالج برنامه‌ریزی کرده‌اند: هر دو به استنفورد می‌روند. اما وقتی لارا جین توسط استنفورد رد می‌شود و تصمیم‌های جدیدی برای آینده خودش می‌گیرد، آینده آن‌ها با یکدیگر پیچیده می‌شود.

کیتی (آنا کاتکارت)، خواهر کوچک لارا جین که شاهد کشمکش بین این دو است به او می‌گوید: این حتی برای تو هم سخت خواهد بود. اما این روش عملیاتی این سه‌گانه است: درام آن متشکل از دعواهای نوجوانانه است که هرگز نمی‌شود آن‌ها را جدی گرفت، به خصوص از نظر کسانی که مدت زیادی از حضورشان در دبیرستان گذشته است. این‌که بتوانید دل‌شکستگی‌های کوچک را خیلی زودتر از وقوع آن‌ها پیش‌بینی کنید اصلا مهم نیست. در To All the Boys: Always and Forever به کارگردانی مایکل فیموگناری با دکورهای رنگارنگ، طراحی لباس باشکوه و فیلم‌برداری سرزنده، بدبینی جایی ندارد.

کاندر و سنتینئو مثل همیشه جذاب هستند، مثل یک رویای نوجوانانه که به حقیقت پیوسته است و هر دو لحظات تأثیرگذار شخصیت‌های خود را به راحتی اجرا می‌کنند. کشمکش اصلی که خیلی آهسته دنبال می‌شود، قهرمان ما را در یک دوراهی قرار می‌دهد که اگر فیلم دیگری در کار بود، می‌توانست منجر به داستانی عمیق‌تر و شگفت‌آورتر شود.

نمره: ۶

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.