جی. جی. آبرامز سریال Subject to Change را برای شبکه HBO Max تولید خواهد کرد

21 February 2021 - 12:47
سریال Subject to Change

جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) قرار است که سریال پیچیده و خیره‌کننده دیگری را با تلویزیون‌ها بیاورد چرا که به‌تازگی شبکه HBO Max دستور ساخت سریالی از داستان نوشته شده‌اش با نام Subject to Change را صادر کرده است. این سریال براساس داستان اورجینال نوشته شده‌ای توسط جی. جی. آبرامز ساخته خواهد شد و جنیفر ییل (Jennifer Yale) نیز که پیش از این بر روی سریال علمی-تخیلی شبکه FX با عنوان Legion کار کرده، قرار است که وظیفه مدیریت و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده داشته باشد.

داستان سریال Subject to Change بر روی دانشجوی ناامید دانشگاهی تمرکز خواهد داشت که با شرکت در کارآزمایی بالینی (یکی از انواع مطالعات پزشکی که بر روی انسان‌ها انجام می‌شود)، ماجراهایی بسیار پیچیده، هیجانی و دلهره‌آور را تجربه می‌کند.

جی. جی. آبرامز در رابطه با این پروژه گفت:

مطرح کردن ایده ساخت این سریال با جنیفر ییل (برایم) بسیار سرگرم‌کننده بوده و من از او (جنیفر ییل) و همه دست‌اندرکاران شبکه HBO Max جهت در اختیار قرار دادن فرصت ساخت این سریال تشکر می‌کنم.

سریال Subject to Change جدیدترین پروژه‌ای است که جی. جی. آبرامز برای شبکه اینترنتی HBO Max تولید خواهد کرد. او پیش از این، قرارداد بسیار بزرگی را با این شبکه برای تولید پروژه‌های متعددی امضا کرده است.

در طی چند روز اخیر نیز خبرهایی منتشر شده مبنی بر این‌که جی. جی. آبرامز قرار است چندین پروژه دیگر از جمله اقتباس جدیدی از کاراکتر کمیک بوک‌های DC با نام Constantine در قالب سریالی به همراه اسپین‌آفی از فیلم The Shining با عنوان Overlook در قالب سریالی دیگر، پروژه دیگری از کمپانی DC با نام Justice League Dark و در نهایت سریال دلهره‌آور و جنایی دهه ۱۹۷۰ با عنوان Duster و با همکاری لاتویا مورگان (LaToya Morgan) را برای شبکه HBO Max تولید کند. آخرین پروژه‌ای که این فیلم‌ساز مطرح وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته، فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker کمپانی دیزنی بوده است.

رئیس محتواهای تولیدی اورجینال شبکه اینترنتی HBO Max با نام سارا اوبری (Sarah Aubrey) نیز درباره ساخت سریال Subject to Change گفت:

ما به شدت منتظر هستیم تا این سریال پیچیده، خیره‌کننده و دلهره‌آور را به شبکه HBO Max بیاوریم. این سریال، مخاطبان خود را به ماجراهای غیرمنتظره‌ای دعوت خواهد کرد که نبوغ و خلاقیت جی. جی. آبرامز، جنیفر ییل و تیم حاضر در کمپانی Bad Robot را به نمایش خواهد گذاشت.

کمپانی Bad Robot Productions در کارنامه خود وظیفه تولید فیلم‌های بسیار بزرگی نظیر فیلم‌های Star Wars: The Rise of Skywalker و Mission: Impossible – Fallout و Overlord و همچنین سریال‌های مطرحی از جمله Westworld و Lost را بر عهده داشته است. این کمپانی متعلق به جی. جی. آبرامز می‌باشد.

جنیفر ییل نیز، درباره همکاری‌ خود در تولید این پروژه گفت:

من به شدت جهت همکاری با جی. جی. آبرامز و (کمپانی) Bad Robot برای ساخت این داستان بسیار پیچیده، تأمل‌برانگیز و دلهره‌آور که در آن همه‌چیز امکان‌پذیر است افتخار می‌کنم و همچنین همکاری با شبکه HBO Max برای ساخت این پروژه مانند به واقعیت پیوست رؤیایی (برای من) می‌باشد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.