تام هاردی به فیلم Havoc از گرت ایوانز پیوست

21 February 2021 - 22:57
تام هاردی

آیا شما نشسته‌اید؟ خوب، پس تام هاردی (Tom Hardy) قرار است در فیلم اکشن جدید گرت ایوانز (Gareth Evans) یعنی Havoc از نتفلیکس بازی کند.

اگر این بهترین جمله‌ای نباشد که نوشته شده است پس دیگر نمی‌دانم چه جمله‌ای قرار است این توصیف را کسب کند.

در مورد این که شما دارید فکر می‌کنید که چرا این خبر انقدر هیجان‌انگیز است باید گفت: ایوانز نویسنده و کارگردان تحسین‌شده فیلم‌های اکشن The Raid و دنباله آن یعنی The Raid 2 است. فیلم Havoc چند ماه است که در جریان ساخت می‌باشد و در واقع بازگشت این فیلم‌ساز ولزی به جریان دنباله فیلم Apostle با بازی دن استیونز (Dan Stevens) در سال ۲۰۱۸ است. ایده تیم شدن او با چنین بازیگر چغری مثل تام هاردی بسیار هیجان‌انگیز است و حالا تا پایان خلاصه داستان صبر کنید…

پس از یک معامله خراب شده مواد مخدر، یک کارآگاه آزرده با بازی هاردی باید برای نجات پسر یک غریبه سیاستمدار با دنیای جنایی بجنگد در حالی که یک شبکه عمیق فساد و توطئه کل شهر را فراگرفته است.

بسیار خوب، این فیلم عالی به نظر می‌رسد و من به آن احتیاج دارم به گونه‌ای که مستقیما به چشمم تزریق شود.

هنوز خبری پیرامون تاریخ انتشار این فیلم وجود ندارد ولی هشیار بمانید چرا که ما تمام خبر‌های آن را پوشش می‌دهیم.

ایوانز به نمایندگی از کمپانی خود به نام One More One Productions در کنار اد تالفان (Ed Talfan) از کمپانی Severn Screen، آرام ترتزاکیان (Aram Tertzakian) از کمپانی XYZ Films و تام هاردی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

ایوانز با فیلم Merantau در سال ۲۰۰۹ کار خود را شروع کرد. شما احتمالا خبر‌هایی پیرامون سریال تازه او به نام Gangs of London از AMC شنیده‌اید. علاوه بر مدیریت نویسندگی و کارگردانی فیلمش، او همچنین تدوین‌گر و طراح مارشال اندوزیایی برنده جایزه Pencak Silat است که مارشالش را با فیلم‌های Raid به جهان سینمایی عرضه کرد. علاوه بر آن، ایوانز تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم جنایی و هیجان‌انگیز Killers را در سال ۲۰۱۴ بر عهده داشت و همچنین کارگردانی بخش V/H/S/2 را از فیلم Safe Haven انجام داد.

فیلم Havoc درواقع ادامه رابطه نتفلیکس و XYZ می‌باشد. این رابطه شامل فیلم‌هایی همچون iBoy، ARQ، Bushwick، I Don’t Feel At Home in this World Anymore، Mercy و The Night Comes For Us می‌شود. کارگردان تیمو جاجانتو (Timo Tjahjanto) قرار است کارگردانی بازسازی انگلیسی فیلم Train to Busan را برای کمپانی‌های جیمز وان (James Wan) و New Line بر عهده بگیرد.

در مورد هاردی، او آخرین بار در فیلم Capone از جاش ترانک (Josh Trank) دیده شد و بعد از این پروژه قرار است در کنار وودی هارلسون (Woody Harrelson) در دنباله فیلم ونوم از مارول به نام Venom: Let There Be Carnage بازی کند. این بازیگر انگلیسی به خاطر نقش مکملش در فیلم The Revenant نامزد یک جایزه اسکار شد. او در فیلم محبوب Mad Max: Fury Road همچون فیلم‌های Dunkirk و Inception از کریستوفر نولان (Christopher Nolan) ایفای نقش کرد. از دیگر اعتبارات او در زمینه فیلم می‌توان به حضورش در فیلم‌های Warrior، Bronson، Locke و Tinker Tailor Soldier Spy اشاره کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.