تاریخ اکران و پوستر فیلم Army of the Dead منتشر شد

22 February 2021 - 22:48
فیلم Army of the Dead

نتفلیکس خارج از انتظار طرفداران DCEU برای فیلم Justice League، پوستر و تاریخ انتشار فیلم آخرالزمانی Army of the Dead از زک اسنایدر (Zack Snyder) را منتشر کرد.

فیلم Justice League از زک اسنایدر تنها فیلم او نیست که قرار است در چند ماه آتی اکران شود. در حالی که تمام چشم‌ها به طور قابل توجهی معطوف به اکران The Snyder Cut «صحنه‌های ساخت اسنایدر» فیلم Justice League از HBO Max در تاریخ ۱۸ مارس (۱۸ اسفند) می‌باشد، نتفلیکس اعلام کرده است که فیلم زامبی‌گونه Army of the Dead در چند ماه آتی یعنی ۲۱ ماه مه (۳۱ اردیبهشت) اکران خواهد شد. پوستری هم از این فیلم به مناسبت اعلام تاریخ اکرانش منتشر شده است.

فیلم Army of the Dead به نویسندگی اسنایدر، شی هتن (Shay Hatten) و جوبی هارولد (Joby Harold) و براساس داستانی از اسنایدر، ژانر آخرالزمانی زامبی‌ها را با ژانر دزدی ترکیب می‌کند. داستان این فیلم پیرامون گروهی از مزدوران است که تصمیم می‌گیرند با ورود به شهر قرنطینه شده لاس‌وگاس-محل شیوع زامبی-جان خود را به خطر بیندازند و بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند.

از بازیگران این فیلم می‌توان به دیو باتیستا (Dave Bautista)، الا پورنل (Ella Purnell)، عمری هاردویک (Omari Hardwick)، انا د لا رگه‌وار (Ana De La Reguera)، ثئو راسی (Theo Rossi)، ماتیاس شوایگهوفر (Matthias Schweighöfer)، نورا آرنازدر (Nora Arnezeder)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) و گرت دیلاهانت (Garret Dillahunt) اشاره کرد. کمدین معروف یعنی کریس دلیا (Chris D’Elia) نیز در لیست بازیگران این فیلم بود ولی به دنبال اتهام وارده به او از لیست بازیگران حذف شد. اسنایدر به خاطر فیلم‌برداری دوباره، کاراکتر او را با بازیگر سریال Star Trek: Discovery و کمدینی معروف یعنی تیک نوتارو (Tig Notaro) جایگزین کرد.

فیلم Army of the Dead در واقع اسنایدر را به ژانر زامبی بازمی‌گرداند. اولین تجربه کارگردانی اسنایدر با بازسازی فیلم Dawn of the Dead نوشته جیمز گان (James Gunn) همراه بود. بعد از آن فیلم، اسنایدر فعالیت خود را به عنوان یک سبک بصری بااستعداد با فیلم‌های ۳۰۰ و Sucker Punch تحکیم کرد. البته او سپس وظیفه ساخت فیلم‌هایی در DCEU به نام Man of Steel و Batman v Superman: Dawn of Justice را بر عهده گرفت که سبک بصری او را به قلمرو gritty وارد کرد. به همین منظور فیلم Army of the Dead شاهدی بر این موضوع است که برای اولین بار اسنایدر به عنوان فیلم‌بردار و کارگردان خودش کار می‌کند که این موضوع خود جنبه جالبی برای چنین فیلمی از نتفلیکس است.

این سرویس پخش در حال حاضر روی این فرنچایز سرمایه‌گذاری کرده است زیرا قبل از اتمام فیلم Army of the Dead فیلمی (از یک مجموعه) از نتفلیکس با تمرکز بر وقایع پیشین کاراکتر شوایگهوفر ساخته شد. شوایگهوفر تمام قسمت‌های آن مجموعه با بازی ستاره فیلم Fast & Furious یعنی ناتالی ایمانوئل (Nathalie Emmanuel) را نویسندگی و کارگردانی کرده است. این مجموعه قرار است سال آتی به صورت جهانی در نتفلیکس به نمایش درآید.

در همین حال اسنایدر بعد از آن که کمپانی برادران وارنر بودجه لازم برای فیلم‌برداری صحنه‌هایی را به او دادند و جلوه‌های ویژه را به فیلم افزودند اخیرا پایان ساخت فیلم Justice League را اعلام کرد و از آن خارج شد.

تاریخ نزدیک اکران دو فیلم زک اسنایدر به نام‌های Justice League و Army of the Dead نکته جالبی برای مقایسه کارگردانی او خواهد داشت.

از دیگر بازیگران فیلم Army of the Dead می‌توان به رائول کاستیلو (Raúl Castillo)، هما کورشی (Huma Quereshi)، سامانتا وین (Samantha Win)، ریچارد سترون (Richard Cetrone) و مایکل کاسیدی (Michael Cassidy) نیز اشاره کرد.

در قسمت زیر می‌توانید پوستر فیلم Army of the Dead را مشاهده نمایید.

فیلم Army of the Dead

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.