تصاویر جدیدی از سریال The Falcon and The Winter Soldier منتشر شد

23 February 2021 - 13:24
The Falcon and The Winter Soldier

در تصاویر جدید منتشر شده توسط استودیوهای مارول و کمپانی Disney از سریال The Falcon and The Winter Soldier، می‌توان نگاهی را به کاراکتر شارون کارتر در صحنه‌های اکشن این سریال و همچنین سپر کاپیتان آمریکا انداخت. سریال WandaVision استودیو‌های مارول که اکنون در مراحل پایانی پخش خود در شبکه دیزنی پلاس به سر می‌برد، اولین سریالی از دنیای سینمایی مارول می‌باشد که در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس پخش شده است.

با نزدیک شدن مخاطبان به قسمت پایانی این سریال، استودیوهای مارول سریال دیگری از دنیای سینمایی خود با حضور کاراکترهایی از جمله سم ویلسون ملقب به فالکن با نقش‌آفرینی آنتونی مکی (Anthony Mackie) و باکی بارنز ملقب به سرباز زمستان با نقش‌آفرینی سباستین استن (Sebastian Stan) را آماده پخش دارد. پیش از این نیز، پخش سریال The Falcon and The Winter Soldier به علت همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط به وجود آمده توسط این ویروس، با تأخیر مواجه شده بود ولی اکنون کمپانی مارول و دیزنی به صورت رسمی روند تبلیغاتی این سریال را آغاز کرده‌‌اند.

اولین تبلیغ منتشر شده برای سریال The Falcon and The Winter Soldier نیز، کلیپ اختصاصی بوده که در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ در مراسم Disney Investor Day به نمایش درآمده است. مدتی پس از انتشار این کلیپ نیز، تریلر جدیدی از این سریال در حین مسابقه سوپربول (مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی آمریکا) منتشر شد که در آن، طرفداران دنیای سینمایی مارول و مخاطبان موفق شدند که نگاه کاملی را به این سریال و کاراکترهایش بیندازند.

در این تریلر منتشر شده، علاوه بر نشان دادن رابطه‌ی بین کاراکترهای سم ویلسون و باکی بارنز، به ارتباط این سریال با دنیای سینمایی مارول نیز اشاره شده است. یکی دیگر از ارتباطات این سریال با دنیای سینمایی مارول، بازگشت کاراکتر شارون کارتر با نقش‌آفرینی امیلی ونکمپ (Emily VanCamp) می‌باشد که صحنه به نمایش درآمده از مبارزه او در این تریلر، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

اکنون استودیوهای مارول و کمپانی دیزنی تصاویر جدیدی را از سریال The Falcon and The Winter Soldier منتشر کرده‌‌اند و در یکی از آن‌ها می‌توان مشاهده کرد که کاراکتر شارون کارتر در صحنه اکشنی در این سریال حضور دارد. او در تصاویر جدید منتشر شده از سریال The Falcon and The Winter Soldier در کنار کاراکترهای سم ویلسون و باکی بارنز در حال تیراندازی دیده می‌شود.

در دیگر تصاویر به اشتراک گذاشته شده نیز، می‌توان نگاهی را به کاراکتر سم ویلسون در حالی که سپر کاپیتان آمریکا را در ‌قسمت‌های مختلف این سریال در اختیار دارد به همراه تصاویر دیگری با حضور کاراکترهای سم و بارنز با لباس‌های غیرنظامی و همچنین موتورسواری کاراکتر باکی بارنز انداخت.

علاوه بر آن، استودیوهای مارول تصویر دیگری را از پشت صحنه ساخت این سریال با حضور آنتونی مکی و یکی دیگر از بازیگران این سریال با نام ادپرو اودیه (Adepero Oduye) منتشر کرده است. ادپرو اودیه قرار است که در نقش کاراکتر سارا ویلسون (خواهر سم) در این سریال حضور داشته باشد.

تصاویر جدید منتشر شده از این سریال را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

در این تصاویر جدید منتشر شده به وضوح می‌توان دید که تمرکز سریال The Falcon and The Winter Soldier همان‌طور که قبلاً نیز می‌دانستیم بر روی دو بازیگر اصلی آن یعنی آنتونی مکی و سباستین استن خواهد بود ولی با این حال کاراکتر شارون کارتر با نقش‌آفرینی امیلی ونکمپ نیز تنها بازیگر اصلی دیگری از این سریال است که در این تصاویر دیده می‌شود. با توجه به این‌که در تبلیغات منتشر شده از این سریال تا به حال، تنها یک صحنه را می‌توان مشاهده کرد که در آن کاراکتر شارون کارتر در کنار سم ویلسون و باکی بارنز حضور دارد، بنابراین مشخص نیست که نقش این کاراکتر در سریال The Falcon and The Winter Soldier به چه اندازه خواهد بود.

البته باید این نکته را ذکر کرد که بسیاری از تصاویر منتشر شده از این سریال را می‌توان در تریلر‌های که تا به حال از آن پخش شده نیز مشاهده کرد، بنابراین اکثر این تصاویر حاوی صحنه‌های جدیدی نیستند. تنها تصویر جدیدی که در تریلرهای پخش شده از این سریال وجود نداشته، تصویر منتشر شده از کاراکتر سم ویلسون می‌باشد که سپر کاپیتان آمریکا را در دستان خود نگه داشته است.

تنها عنصری که در تبلیغات به نمایش گذاشته شده از سریال The Falcon and The Winter Soldier همچنان مقداری گیج‌کننده به نظر ‌می‌رسد مربوط به کاراکترهای بارون زیمو و جان واکر می‌باشد. در تریلر‌های منتشر شده از این سریال، به بازگشت کاراکتر بارون زیمو زیاد پرداخته نشده و همچنین بسیار تعجب‌آور می‌باشد که این کاراکتر تا به حال در تصاویر منتشر شده از این سریال دیده نمی‌شود. نکته قابل توجه و مهم دیگر این است که تبلیغات منتشر شده از این سریال تا به حال به شکل موفقیت‌آمیزی توانسته که نحوه تبدیل کاراکتر جان واکر به کاپیتان آمریکا را مخفی نگه دارد.

البته انتظار نمی‌رود که پیچش داستانی اصلی این سریال مربوط به تبدیل کاراکتر جان واکر به کاپیتان آمریکا باشد ولی با این حال کمپانی مارول، کاپیتان آمریکا جدید این سریال را همچنان مخفی نگه داشته است. با توجه به این‌که تنها چند هفته با به نمایش درآمدن قسمت ابتدایی سریال The Falcon and The Winter Soldier در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس فاصله داریم، بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم آیا کمپانی مارول رویکرد خود را در این باره را تغییر خواهد دارد یا این‌که همچنان به مخفی نگه داشتن برخی از جزئیات این سریال ادامه خواهد داد.

سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است که در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.