رایان رینولدز در لیگ عدالت زک اسنایدر حضور ندارد

23 February 2021 - 23:09
رایان رینولدز در لیگ عدالت زک اسنایدر حضور نخواهد داشت

اخیرا شایعاتی مطرح شده بود که رایان رینولدز (Ryan Reynolds) مجددا در نقش هال جردن یا همان فانوس سبز (Green Lantern) و در فیلم جدید لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League) ایفای نقش کرده است اما وی از طریق صفحه توئیتر خود، این خبر را تکذیب کرد.

این شایعات به این دلیل رخ داد که مجله ورایتی در گزارشی اعلام کرد که در پایان فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر، شاهد حضور افتخاری یک از شخصیت‌های مطرح دنیای دی‌سی خواهیم بود.

رینولدر در جواب توئیت یکی از کاربران توئیتر که احتمال داده بود که این حضور افتخاری توسط فانوس سبز با بازی رینولدز رخ خواهد داد، گفت:

نه، این حضور افتخاری توسط من انجام نشده است. شاید بازیگر دیگری در این نقش این کار را کرده باشد ولی لباس من، در کمد خواهد ماند. البته منظورم در کامپیوتر است.

رینولدز در قسمت نخست به بازنشسته شدن خود برای بازی در این نقش اشاره می‌کند و منظور وی از “در کامپیوتر”، ساخته شدن لباس این شخصیت با جلوه‌های ویژه کامپیوتری می‌باشد. این موضوع یکی از انتقادات منتقدین به این فیلم بود.

به اعتقاد اکثر منتقدین، تنها نکته مثبت فیلم فانوس سبز، بازی رینولدز در این نقش بود اما خود وی بارها این فیلم را مورد تمسخر قرار داده است و حتی در دیگر فیلم ابرقهرمانی خود؛ ددپول (Deadpool) و در یکی از سکانس‌های آن، به تمسخر این فیلم و شخصیت پرداخته است. از این رو بسیاری از هواداران این شخصیت و شخص رینولدز، امیدوار بودند که وی بتواند بار دیگر در این نقش بازی و اعاده حیثیت کند.

تریلر جدید فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر چند روز قبل منتشر شد و جرد لتو (Jared Leto) مهم‌ترین چهره جدید حاضر در این فیلم بود. لتو بعد از بازی در این نقش در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) در سال ۲۰۱۶، مجددا در نقش جوکر به ایفای نقش پرداخته است.

برای ساخت این فیلم، زک اسنایدر (Zack Snyder) چند دقیقه جدید ساخته و آن را فیلم‌برداری کرده است و بازیگرانی چون بن افلک (Ben Affleck)، ری فیشر (Ray Fisher) و امبر هرد (Amber Heard) مجددا جلوی دوربین رفتند.

منبع: hollywoodreporter

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.