بازیگران فیلم I Want You Back مشخص شدند

24 February 2021 - 00:35

اسکات ایستوود در فیلم جدید آمازون به نام I Want You Back در کنار آیزاک آپتکر و الیزابت برگر بازی می‌کند.

چارلی دی، جنی اسلیت، جینا رودریگز و اسکات ایستوود قرار است در کمدی عاشقانه آمازون به نام I Want You Back بازی کنند. جیسون اورلی، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. مانی جاسینتو و کلارک بکو در کنار جامی گرتز، جوردن کارلوس، میدوری فرانسیس، میسون گودینگ، ایزابل می و لوک دیوید بلوم همبازی خواهند شد. لاو، سیمون، نویسندگان فیلم Aptaker و Berger به طور مشترک فیلمنامه را نوشتند و آن‌ها همچنین از طرف The Walk-Up Company در کنار Peter Safran و John Rickard از The Safran Company تهیه‌کنندگی را بر عهده دارند.

جنیفر سالکه در مورد این اثر گفت:

این یک آرزو است که بتوانیم دیدگاه درخشان و اصیل آیزاک و الیزابت را به جهان بیاوریم! این مطمئناً قلب مخاطبان Prime Video ما را تسخیر خواهد کرد. ما نمی‌توانستیم بیشتر هیجان زده شویم که ببینیم این گروه شگفت انگیز این داستان سرگرم کننده را برای مخاطبان اجرا خواهند کرد. من بلافاصله عاشق فیلم‌نامه خنده دار و صمیمانه‌ی ایزاک و الیزابت شدم  و بسیار افتخار می‌کنم که آن‌ها به همراه تیم شگفت انگیز آمازون به من اجازه می‌دهند داستان عشق بی انتهای خود را زنده کنم و من این کار را با چنین گروه باورنکردنی از بازیگران انجام خواهم داد.

Aptaker و Berger نویسندگان و تهیه کنندگان نامزد دریافت جایزه امی هستند که در حال حاضر در حال کار بر روی اقتباسی از رمان مگ وولیتزر برای آمازون هستند و نیکول کیدمن نیز به عنوان بازیگر نقش اصلی در آن حضور دارد. این دو علاوه بر اینکه به عنوان تهیه کننده‌های اجرایی در سریال درام موفق This Is Us (NBC) فعالیت می‌کنند ، مجموعه‌ی Hulu Love، Victor را نیز ساخته و تولید می‌کنند که در دومین فصل تولید خود قرار دارد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.