ستایش تام هالند ستاره فلیم Spider-Man از زندایا

24 February 2021 - 01:10

تام هالند (Tom Holland) با ستایش از زندایا (Zendaya) ، همبازی خود در فیلم مرد عنکبوتی، از نحوه تاثیر او بر زندگی‌اش می‌گوید. اولین بار عکس این دو بازیگر در اسکرین فیلم Spider-Man: Homecoming به اشتراک گذاشته شد. این فیلم که در  ۲۰۱۷ اکران شد هر دو بازیگر را وارد سطح جدیدی از شهرت کرد.

زندایا پس از بازگشت به دنباله ۲۰۱۹ تحت عنوان Spider-Man: Far From Home از یک نقش مکمل به یک بازیگر برجسته‌تر در جهان سینمایی مارول تبدیل شد. شخصیت او، ام جی، به پیتر پارکر (هالند) نزدیک‌تر می‌شود و در پایان فیلم این دو در مکان کاملاً متفاوت از زمان شروع قرار گرفتند. بساری از طرفداران Spider-Man دوست دارند فیلم در حال تولید Spider-Man 3 به جزییات رابطه بین پیتر و ام جی بپردازد.

علت اصلی همکاری خوب این دو بازیگر در صحنه احساس عاطفی است که هالند نسبت به زندایا دارد. هالند در مصاحبه جدید با Backstage، جزئیاتی را در مورد نحوه کمک زندایا به حرفه و زندگی او فاش کرد. او با بیان اینکه زندایا پس از رابرت داونی دومین فردی است که بر زندگی‌اش تاثیر گذاشته است گفت:

 

وقتی فیلمبرداری «Spider-Man» شروع شد، او، جیکوب [باتالون] و من همه بهترین همبازی شدیم. او در روند تغییر زندگی من بسیار کمکم کرد، زیرا نه تنها شما فیلم‌های بزرگی را تولید می‌کنید، بلکه این فیلم‌ها به سراسر جهان می‌رود، بلکه همه می‌دانند شما کی هستید. و شما باید رفتاری متفاوت داشته باشید. شما وظیفه دارید به نوعی این ایده را الگوی خود را برای بچه‌ها قرار دهید.و مسلماً زندایا در این زمینه بهترین فرد است. در واقع زندایا هیچ عیبی ندارد. او به نوعی مانند یک فرد کامل است. بسیار خوشحال هستم که زندایا در بخشی از زندگی من بود که به من کمک کرد از این روند رشد کنم. بله من اشتباهاتی داشته‌ام. یک زمانی از عکس گرفتن با مردذن متنفر بودم و همش از آن‌ها می‌خواستم تنهایم بگذارند اما او به من یاد داد که به جای این کارها به درخواست آن‌ها تن دهم و مشاهده کردم که این کار بسیار بهتر از عادت بد من بود. واقعا داشتن چنین دوستی رمزط موفقیت و خوشبختی حرفه و زندگی من بوده است.

اظهارات هالند بیانگر تجارب مختلف صنعت سرگرمی است که زندایا داشته است. این بازیگر قبل از اینکه معروف شود به لطف بازی در نقش راکی آبی در سریال  Shake It Up کار خود را به عنوان مدل کودک و پشتیبان رقص آغاز کرد. با توجه به جذبه‌ای که دیزنی در مخاطبانش ایجاد می‌کند زندایا بسیار عادت داشت با افراد مشهور بزرگ‌تر برخورد کند. همچنین قبل از اینکه هالند در نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمای مارول ایفای نقش کند،  فیلم‌های او عمدتا به نمایش درام‌های تاریخی فیلم‌های هیجان انگیز خانوادگی محدود بودند.با این حال، از زمان ایفای نقش در فیلم Spider-Man; Friendly Neighborhood Web-Slinger  کم کم معروف شد. قطعا هالند برای سازگاری نیاز به زمان داشت و شنیدن این نکته که زندایا در این مورد به او کمک کرد بسیار با اهمیت است.

همچنان که این دو با اجرای منحصر به فرد خود را به چالش می‌کشند، امیدواریم در آینده بتوانند روی پروژه متفاوتی باهم کار کنند.هالند و زندایا به ترتیب به دلیل عملکرو خوبشان به ترتیب در فیلم‌های Cherry و Malcolm & Marie شدت مورد ستایش قرار گرفته‌اند و طرفداران بسیار کنجکاو هستد ببینند رابطه آن‌ها به عنوان شخصیت‌های دیگری غیر از ام جی و پیتر چگونه می‌شود. شاید آن‌ها دوباره در یک فیلم ترسناک یا کمدی عاشقانه هم بازی شدند. با توجه به شهرتی که کسب کرده‌اند هر همکاری بالقوه‌ای می‌تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.