انتشار اولین تصاویر رسمی از فیلم مرد عنکبوتی ۳

24 February 2021 - 14:41
انتشار اولین تصاویر رسمی از فیلم مرد عنکبوتی 3

استودیوهای مارول و سونی، اولین تصاویر رسمی از قسمت سوم مرد عنکبوتی (Spider-Man 3) را با کمک بازیگران این فیلم، منتشر کردند.

تام هالند (Tom Holland) بازیگر نقش پیر پارکر یا همان مرد عنکبوتی، جیکوب باتالون (Jacob Batalon) بازیگر نقش ند و زندیا (Zendaya) بازیگر نقش میشل، از طریق صفحات اجتماعی خود، اولین تصاویر رسمی فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی ۳ را منتشر کردند.

هالند در طی چند ماه اخیر در حال بازی در این فیلم بوده است اما استودیوهای مارول و سونی، هیچگونه اطلاعاتی درباره این قسمت از فیلم را منتشر نکرده بودند و این سه تصویر جدید، اولین اخبار رسمی ما از این فیلم است.

در این بین هواداران منتظر بودند که هالند به مانند همیشه، اطلاعات این فیلم را به صورت اتفاقی لو دهد اما مارول و سونی با ندادن هیچگونه اطلاعاتی به وی، جلوی رخ دادن این اتفاق را گرفته‌اند. هالند پیش از این در یک مصاحبه گفته بود که حتی نمی‌داند داستان قسمت سوم فیلم در چه موردی است!

اکنون سه بازیگر اصلی این فیلم، ضمن انتشار ۳ عکس متفاوت از این فیلم، هر کدام یک عکس دیگر را نیز منتشر کرده‌اند که به نام فیلم اشاره می کند. البته نکته عجیب ماجرا این است که نامی که هر کدام از این افراد اعلام کرده‌اند، با عنوان شخص دیگر، متفاوت است!

هالند عنوان فیلم را Spider-Man: Phone Home اعلام کرده است در حالیکه باتالون ادعا کرد عنوان فیلم Spider-Man: Home-Wrecker می‌باشد. دقایقی بعد نوبت به زندیا رسید تا وی فیلم را به عنوان Spider-Man: Home Slice معرفی کند.

هواداران این فیلم، نظریه‌های زیادی درباره علت ۳ نام مختلفی که این ۳ بازیگر اعلام کرده‌اند بیان کرده‌اند اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که این ۳  بازیگر تنها قصد شوخی با هواداران را داشته‌اند. انتظار می‌رود که مارول و سونی، به زودی اطلاعات جدید و بیشتری از این فیلم را منتشر کنند.

انتشار اولین تصاویر رسمی از فیلم مرد عنکبوتی 3

انتشار اولین تصاویر رسمی از فیلم مرد عنکبوتی 3

انتشار اولین تصاویر رسمی از فیلم مرد عنکبوتی 3

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.