تصاویر جدید از سریال The Defenders منتشر شد

18 January 2017 - 17:00

بعد از اکران Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و Doctor Strange در سال ۲۰۱۶، چند هفته‌ی پیش رو را به نظر باید در نبود فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول سپری کنیم. با این وجود، در کمپین تبلیغاتی اخیر با همکاری مارول و نتفلیکس، سیلی از اخبار و تصاویر مینی سریال پیش روی The Defenders منتشر شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در چند روز گذشته و به واسطه اخبار و تصاویر منتشر شده، تیم نهایی را مشاهده کردیم و متوجه شدیم که چرا بر خلاف انتقام جویان، این تیم برای کار مناسب‌تر است. حال به تازگی نیز این شبکه اینترنتی تصاویری از کاراکتر آیرون فیست در حین انجام ماموریت، جسیکا جونز در حال پیاده‌روی با دوستش تریش واکر و همچنین تصویری بدون واترمارک از شخصیت منفی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، آلکساندرا را منتشر کرده‌است:

marvel-defenders-iron-fist-finn-jones

marvel-defenders-jessica-jones-trish

marvel-defenders-sigourney-weaver-alexandra

نکته بسیار جالب در مورد این کمپین تبلیغاتی، حضور شخصیت فین جونز (Finn Jones)، دنی رند یا همان آیرون فیست در آن است چون به هر حال سریال اختصاصی او هنوز از شبکه نتفلیکس پخش نشده‌است اما در تصور جدید منتشر شده، او را خارج از لباس مخصوصش و در حال بازجویی می‌بینیم. یکی از موضوعات جالب در مورد این عکس ماسک گازی است که شخص مورد بازجویی بر صورت دارد. این ماسک در واقع بسیاری را به این فکر واداشته‌ است که آیا سلاحی شیمیایی نیویورک را تهدید می‌کند؟

فصل اول سریال The Defenders در سال جاری میلادی آماده پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.