هلی بری برای بازی در فیلم علمی-تخیلی The Mothership انتخاب شد

25 February 2021 - 13:07
فیلم The Mothership

هلی بری (Halle Berry) بازیگر برنده جایزه اسکار به‌‌تازگی قراردادی را با کمپانی نتفلیکس جهت نقش‌آفرینی در فیلم علمی‌-تخیلی این شبکه با عنوان The Mothership امضا کرده است.

جدیدترین فیلم این بازیگر نیز فیلمی با عنوان Bruised می‌باشد که کمپانی نتفلیکس حق پخش این فیلم را اخیراً خریداری کرده و قرار است در زمانی در آینده، آن را در شبکه اینترنتی خود به نمایش بگذارد. پیش از این نیز، این فیلم در مراسم جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۹) اکران شده است.

نویسنده نامزد دریافت جایزه آکادمی اسکار با نام مت چارمن (Matt Charman) نیز، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم The Mothership و کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. این نویسنده در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم Bridge of Spies استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) با همکاری دو نویسنده دیگر را بر عهده داشته است. از تولیدکنندگان این پروژه نیز می‌توان به فرد برگر (Fred Berger) و برایان کاوانو-جونز (Brian Kavanaugh-Jones) از کمپانی Automatik اشاره کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز شامل دنی استیلمن (Danny Stillman) و هلی بری می‌باشند.

کمپانی نتفلیکس قرار است که در ساخت این فیلم با کمپانی دیگری با نام MRC Film همکاری کند و طبق گفته‌های منابع داخلی که در کمپانی نتفلیکس کار می‌کنند، بودجه ساخت این فیلم مبلغی بالغ‌بر ۳۰ الی ۴۰ میلیون دلار می‌باشد و روند تولید‌ آن نیز قرار است از فصل تابستان سال جاری به صورت رسمی آغاز شود.

هلی بری در این فیلم در نقش زن بی‌باکی ظاهر خواهد شد که همسرش به طرز مرموزی ناپدید می‌شود و زمانی که او کشف می‌کند که جسم عجیب و غریب و فرازمینی در زیر خانه‌اش قرار دارد، به همراه بچه‌هایش راهی ماجراجویی برای پیدا کردن و پی بردن به حقیقت پشت پرده ناپدید شدن همسرش می‌شوند و امکان دارد که سازمان CIA نیز در این ماجراها دخیل باشد.

آخرین باری که هلی بری را در سینماها دیده‌ایم، او در فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum به همراه کیانو ریوز (Keanu Reeves) و دو سگ‌ وحشی‌اش دیده شده است و اخیراً نیز این بازیگر کار فیلم‌برداری صحنه‌ای خود را در فیلم اکشن و علمی‌-تخیلی کمپانی Lionsgate با عنوان Moonfall و با نقش‌آفرینی بازیگران دیگری از جمله پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و مایکل پنیا (Michael Peña) به اتمام رسانده است.

وظیفه کارگردانی فیلم Moonfall را رولاند امریش (Roland Emmerich) بر عهده داشته است و کمپانی Lionsgate نیز تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰) را برای پخش این فیلم در سینماها در نظر گرفته است. علاوه بر این پروژه، هلی بری فیلم دیگری را نیز در برنامه‌های خود دارد که قرار است وظیفه کارگردانی آن را انجام دهد و طبق گفته‌ها انتظار می‌رود که داستان این پروژه بر روی قهرمان زنی رنگین‌پوست تمرکز داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که کمپانی نتفلیکس چه زمانی قصد دارد که فیلم اخیر او با عنوان Bruised را در شبکه اینترنتی خود به نمایش بگذارد. داستان این فیلم بر روی مبارز سابقی از مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند) تمرکز خواهد داشت که در حال تلاش برای به دست آوردن حق حضانت پسرش و شروع دوباره حرفه ورزشی خود می‌باشد.

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد شبکه نتفلیکس حق پخش این فیلم را پس از به نمایش گذاشته شدنش در مراسم جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به مبلغ ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

هلی بری برای بازی در فیلم Monster’s Ball کمپانی Lionsgate در سال ۲۰۰۱ در بخش بهترین بازیگر زن، برنده جایزه آکادمی اسکار شده است ولی با این حال او بیشتر برای بازی در سری فیلم‌های فرنچایز X-Men شهرت خود را به دست آورده است. علاوه بر هنرنمایی او در قسمت سوم از سری فیلم‌های John Wick، این بازیگر در فیلم‌های مطرح دیگری از جمله فیلم کمپانی ۲۰th Century Fox با عنوان Kingsman: The Golden Circle و همچنین بیستمین فیلم از سری فیلم‌های فرنچایز جیمز باند با نام Die Another Day نیز نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.