نتفلیکس و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در سینمای کره جنوبی

25 February 2021 - 18:35

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) امروز و در یک مراسم در سئول؛ پایتخت کره جنوبی، با تاکید مجدد نسبت به تعهد خود به صنعت سرگرمی در کره جنوبی، اعلام کرد که در سال جاری میلادی، حدود ۵۰۰ میلیون دلار برای تولید فیلم و سریال‌های کُره‌ای، هزینه خواهد کرد.

در این مراسم که با حضور بازیگران و کارگردانان اهل این کشور برگزار شده بود، نتفلیکس علاوه بر اعلام برنامه‌های خود، اعلام کرد که بیش از ۳٫۸ میلیون نفر از مردم کره جنوبی، مشترک نتفلیکس می‌باشند.

البته محبوبیت جهانی سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای، اهمیت بسیار بیشتری نسبت به تعداد مشترکین اهل این کشور برای نتفلیکس دارد و به همین دلیل است که نتفلیکس تاکنون بیش از ۸۰ فیلم و سریال کره‌ای را تولید کرده است.

نتفلیکس ساخت محتوا به زبان کره‌ای را با سریال هیجانی و موفق پادشاهی (Kingdom) که با محوریت زامبی‌ها ساخته شده است، شروع کرد. نایب رئیس نتفلیکس در شرق آسیا، در این مراسم گفت:

بینندگان در سراسر دنیا، عاشق داستان‌ها، فرهنگ و هنرمندان کره‌ای شده‌اند. این موج علاقه به سینمای کره که در آن به سر می‌بریم، باعث افتخار همه ما می‌باشد.

داستان‌های کره‌ای، داستان‌های جدیدی نیستند و با این حال در دورانی به سر می‌بریم که فیلم انگل (Parasite) برنده اسکار بهترین فیلم سال می‌شود. بلک‌پینک (گروه موسیقی اهل کره) در جشنواره کواچلا (یک جشنواره مهم) اجرا می‌کند و بیش از ۲۲ میلیون نفر سریال ترسناک Sweet Home را تماشا می‌کنند.

نتفلیکس در این مراسم همچنین خبر از ساخت دو فیلم جدید داد که یکی از آنها فیلمی اکشن با نام کارتر می‌باشد. این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که یک روز در اتاق یک هتل و در حالی که حافظه خود را از دست داده است از خواب بیدار می‌شود. یک صدا در گوش وی، او را کارتر صدا می‌زند و از وی می‌خواهد جان یک دختر که دزدیده شده است را نجات دهد.

نایب رئیس نتفلیکس در پایان صحبت‌هایش افزود:

در حال کار با استعدادها و فیلمسازان برجسته از سراسر کشور کره جنوبی هستیم تا بتوانیم در هر ژانر بهترین محتوا را تولید کنیم.

امسال سریال‌هایی چون دریای خاموش (The Silent Sea)، بازی ماهی مرکب (Squid Game) و پادشاهی را در حال پخش داریم. فیلم‌های جسورانه‌ای چون کارتر و مستند عشق من (My Love) را خواهیم ساخت و اولین سیت‌کام کره‌ای خود با نامه اصلا ارزشش را ندارد (So Not Worth It) را پخش خواهیم کرد. مشتاقانه منتظر هستیم تا بینندگان ما در سراسر دنیا، عاشق این فیلم‌ها و سریال‌های جدید ما شوند.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.