هارلی کوئین در انتهای فصل جاری سریال Gotham معرفی خواهد شد

18 January 2017 - 18:00

قبل از شروع پخش فصل سوم سریال Gotham از شبکه FOX، تهیه‌کنندگان این سریال مشتاق بودند تا ارتباطی بین داستان پیش‌درامد سریال و دنیای رو به رشد سینماتیک دی‌سی ایجاد کنند، مخصوصا که فیلم جوخه انتحار توانست از نظر فروش به موفقیتی قابل قبول دست پیدا کند. در آن زمان صحبت‌هایی پیرامون این موضوع وجود داشت که دو عضو اصلی جوخه و کینه‌جویان ریشه‌ای بتمن، یعنی هارلی کوئین و کیلر کراک در برنامه پخش هفتگی این سریال گنجانده شوند که بعدها تصمیم گرفته شد این حضور پس از به نمایش گذاشتن شروری دیگر در این سریال صورت پذیرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

حال که سریال قسمت میان فصل خود تحت عنوان Ghosts را به نمایش گذاشته‌است، جایی که شخصیت پیش-جوکر جروم والسکا به نمایش درآمد، به احتمال بسیار زیاد، مسیر برای نمایش اعضای جوخه هموارتر خواهد شد. به هر حال این موضوعی بود که تهیه‌کننده جان استفنز (John Stephens)، هنگامی که در مورد احتمال حضور شخصیت هارلی کوئین در سریال از او سوال شد، به آن اشاره داشت. پاسخ او در این مورد به طور عجیبی شفاف بود.

طبق گزارش TV Guide، ستاره جوخه انتحار به احتمال فراوان در انتهای این فصل معرفی خواهد شد. استفنز در این مورد گفت: «احتمالا او را در قسمت ۲۲ ببینیم». اگرچه او به طور دقیق به جزئیات نقش او اشاره نکرد اما از این موضوع پرده برداشت که معرفی این شخصیت چیزی فراتر از تنها یک نمایش کوتاه خواهد بود، چرا که این معرفی در واقع به نوعی نقطه‌ی شروع بر داستانی خواهد بود که بستر را برای فصل چهارم سریال فراهم می‌کند. در این گزارش آمده‌است که استفنز از کلمه «دیوانه وار» استفاده کرده‌است اما مشخص نشده‌است که این کلمه به توصیف ظاهر هارلی اشاره دارد یا داستان فصل چهارم. اما در هر صورت طرفدارن امید دارند که این توصیف در مورد هر دوی آنها صدق کند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.