فیلم Mass Effect با بازی هنری کویل ساخته خواهد شد؟

25 February 2021 - 17:13

هنری کویل (Henry Cavill) اخیرا پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که باعث ایجاد شایعاتی مبنی بر ساخت یک فیلم سینمایی براساس سری بازی‌های اثر جرمی (Mass Effect) شده است.

در پست اینستاگرامی کویل، وی در حالی که در اتاق گریم خود به سر می‌برد، تعدادی کاغذ را در دست دارد که البته نوشته‌های روی آن به سختی قابل خواندن می‌باشند. کویل در توضیح این عکس خود نوشته است:

یک پروژه مخفیانه؟ یا شاید هم چند عدد کاغذ و چند کلمه بی معنی روی آن… به نظرم باید صبر کنید تا متوجه شوید.

این پیام کویل باعث شد تا تعدادی از هواداران با استفاده از برنامه‌های مختلف، تلاش کنند تا برخی از کلمات نوشته شده روی کاغذ را مشخص کنند. این افراد توانسته‌اند کلماتی چون سربروس (Cerberus)، ریپر (Reaper)، گت (Geth) و تالی زورا (Tali’Zorah) را پیدا کنند که این کلمات همگی مربوط به بازی‌های اثر جرمی می‌باشند.

به همین دلیل احتمال می‌دهیم که به کویل که به خاطر بازی در نقش سوپرمن (Superman) به شهرت رسید، پیشنهاد بازی در یک فیلم و یا شاید سریالی مبتنی بر سری بازی‌های اثر جرمی داده شده است.

کویل پیش از این گفته بود که شدیدا به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارد و به همین دلیل در سریال ویچر (The Witcher) ساخته نتفلیکس نیز بازی کرده است. سریالی که آن نیز براساس سری بازی‌های مطرح ویچر ساخته شده است.

در حالی که اولین نسخه اثر جرمی در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، از همان زمان‌ها خبر ساخت یک فیلم سینمایی براساس آن منتشر شده بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. اکنون و با این پست کویل، به نظر می‌رسد که قرار است به زودی شاهد ساخته شدن این فیلم باشیم.

سری بازی‌های اثر جرمی که با نام مس افکت نیز شناخته می‌شوند، یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های دنیا می‌باشند که تاکنون ۱ سه‌گانه و ۱ نسخه جدا از آن ساخته شده است و پنجمین نسخه از آن نیز در حال ساخت می‌باشد.

سه نسخه نخست این مجموعه، درباره سربازی به نام شپرد است که در سال ۲۱۸۳ میلادی، وظیفه اکتشاف در کهکشان راه شیری را به عهده دارد. در این بین اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود وی متوجه وجود نژادی به اسم ریپرها شود که قصد نابود کردن حیات در سراسر عالم هستی، از جمله سیاره زمین را دارند. اکنون شپرد باید با کمک سایر نژادهای کهکشان راه شیری، جلوی این نژاد را بگیرد. این سه‌گانه با واکنش بسیار مثبت منتقدین همراه شد.

نسخه چهارم این مجموعه که البته به خاطر مشکلات فراوان آن، با انتقادات زیادی همراه شد، در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.داستان این نسخه در سده ۲۲ میلادی اتفاق می‌افتد و این بار داستان شخصیتی به نام رایدر را روایت می‌کند که باید در کهکشان آندرومدا، یک خانه برای تمام نژادهای کهکشان راه شیری، پیدا کند.

لازم به ذکر است که سربروس نام سازمانی در بازی می‌باشد که شخصیت شپرد در قسمت دوم برای آنها کار می‌کند. گت نیز به مانند ریپر، نام یکی از نژادهای این بازی می‌باشد و در نهایت تالی زورا نیز یکی از شخصیت‌های مونث بازی است.

عکسی که کویل آن را در اینستاگرام خود قرار داده است.

منبع: اینستاگرام هنری کویل

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.