انتشار اولین تریلر از فیلم Army Of The Dead

26 February 2021 - 01:13

نتفلیکس اولین تریلر از فیلم Army Of The Dead را منتشر کرد. این فیلم به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) فیلم آخرالزمانی زامبی محور است. ۱۷ سال پس از انتشار فیلم اسنایدر با نام Dawn Of The Dead حالا فیلم Army Of The Dead دومین فیلم زامبی محور اسنایدر است و برای پخش در سرویس استریمینگ اولویت بالایی دارد. همچنین مچند ماه پیشنتفلیکس ساخت یک انیمه سریالی و یک فیلم پیش درآمد براساس فیلم Army of the Dead را تایید و اعلام کرده بود.

این تیزر تریلر بسیار مختصر است و به بسیاری از سوالات اساسی پاسخ نمی‌دهد اما با این حال نشان می‌دهد که شاهد صحنه‌های جذاب، خونین و پر از انفجار همراه با زامبی‌های وحشی در این فیلم خواهیم بود.

در این فیلم Army of the Dead بازیگرانی از جمله دیو باوتیستا، الا پرنل، عماری هاردویک، آنا د لا رگورا، تئو روسی، تیگ نوتارو، ماتیاس شوایوفر، نورا آرنزدر، هیرویوکی سانادا و گرت دیلاهانت حضور دارند. پس از فیلم Justice League زک اسنایدر که در ماه مارس در HBO Max منتشر خواهد شد، این فیلم دومین اکران پرطرفدار اسنایدر در کمتر از دو ماه محسوب می‌شود.

فیلم Army Of The Dead که رائول کاستیلو، هما کوئرشی، سامانتا وین، ریچارد سترون و مایکل کسیدی نیز در آن بازی می‌کنند جمعه ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) در نتفلیکس اکران می‌شود.

خلاصه داستان Army Of The Dead بدین صورت است:

گروهی از مزدوران در تلاش هستند تا به یک منطقه قرنطینه وارد شوند تا بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند.

شما می‌توانید این تریلر را از اینجا مشاهده کنید.

 

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.