تصویر جدیدی از مأموریت غیرممکن ۷ منتشر شد

26 February 2021 - 08:54

هیچکس نمی‌تواند به سرعت تام کروز بدود. ابداً هیچکس نمی‌تواند. و این موضوع در تصویری که نویسنده و کارگردان این سری یعنی کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) از صحنه فیلم‌بردای نسخه هفتم به اشتراک گذاشته قابل مشاهده است.

مک‌کواری اولین باری نیست که سکان هدایت یکی از فیلم‌های Mission: Impossible برعهده می‌گیرد. ایشان قبلاً در Rogue Nation و Fallout نیز حضور داشته اشت اما این دفعه برای اولین بار دو فیلم پشت سر هم ساخته خواهند شد. وقتی مک‌کواری کار بر روی این فیلم را پذیرفت، تصمیم گرفتند Mission: Impossible 7 و Mission: Impossible 8 را پشت سر هم فیلم‌برداری کنند. فرایند فیلم برداری تازه درحال سرعت گرفتن بود که همه‌گیری در سال گذشته به راه افتاد، به هرحال مراحل تولید باری دیگر در طول تابستان از سر گرفته شد.

هچمنان چیز زیادی درمورد داستان فیلم نمی‌دانیم اما کروز در کنار سار بازیگران ثابت از جمله سایمون پگ (Simon Pegg)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و وینگ رامس (Ving Rhames) ملحق خواهد شد تا همراه ونسا کربی (Vanessa Kirby) و آنجلا بست (Angela Bassett) لیست هنرمندان را تکمیل کنند. علاوه بر این‌ها هنری زرنی (Henry Czerny) نیز بازخواهد گشت تا پس از مدت‌ها در نقش کیتریج (Kittridge) ایفای نقش کند. بازیگران تازه وارد این سری شامل هیلی اتول (Hayley Atwell)، پام کلمنتیف (Pom Klementieff) و اسای مورالس (Esai Morales) میشوند.

در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که این سری در ماه جولای عرضه شود، اکنون ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۲۸ آبان ۱۴۰۰ برای این فیلم در نظر گرفته شده… با در کنار این موضوع، استودیوی Paramount به تازگی اعلام کرده Mission: Impossible 7 یکی از عناوینی می‌باشد که ۴۵ روز پس از انتشار در سینماها در سرویس استریم Paramount+ در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه هشتم از سری فیلم‌های مأموریت غیرممکن یک سال پس از سری هفتم و در تاریخ نوامبر ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. البته ممکن است فرایند تولید به علت درگیری کروز برای شرکت در تبیلغات Top Gun: Maverick در طول تابستان جاری برای مدتی متوقف شود.

مأموریت غیرممکن

درهرصورت، می‌توانید تصویر اشاره شده که در صفحه‌ی اینستاگرام آقای مک‌کواری آپلود شده را مشاهده کنید. سابقاً دو سری از این مجموعه فیلم‌ها به دست این کارگردان ساخته شده، باید صبر کرد و دید سومین سری چطور از آب در خواهد آمد.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.