فیلم In The Lost Lands بر اساس داستان جرج آر‌آر مارتین ساخته خواهد شد

26 February 2021 - 09:21

کارگردان فیلم Resident Evil یعنی پاول دابلیو.اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) وظیفه ساخت این پروژه که شامل شیاطین می‌شود را برعهده خواهد داشت. قهرمان فیلم‌های اکشن یعنی میلا یوویچ (Milla Jovovich) و دیو باتیستا (Dave Bautista) برای حضور در فیلم اقتباسی بر اساس داستان کوتاهی از جرج آر‌آر مارتین در نظر گرفته شده‌اند.

In The Lost Lands داستان ملکه‌ای را روایت می‌کند که به دنبال فردی برای دوست داشتن است، به همین منظور یک ساحره به اسم گری آلیس (Gray Alys) با بازی جوویچ را اجیر می‌کند تا در سرزمین‌های گمشده به جستجو بپردازد، مکانی که آلیس و راهنمای او بویس (Boyce) با هنرنمایی باتیستا باید با انسان‌های پلید و شیاطین رو به رو شوند.

داستان این ماجراجویی با هدف به نمایش در آوردن طبیعت خیر و شر و عشق و فقدان روایت می‌شود و هزینه‌های ساخت پروژه بر عهده‌ی FilmNation Entertainment و CAA خواهد بود.

در اصل خانم یوویچ در سال ۲۰۱۵ هم برای مدتی برای حضور در این پروژه گفتگوهایی انجام داده بود که مشخصاً راه با جایی نیافت. جرمی بولت (Jeremy Bolt) و کنستانتین ورنر (Constantin Werner) در کنار اندرسون و همچنین باتیستا و جاناتان مایزنر از Dream Bros Entertainment وظیفه تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

همانطور که می‌دانید آقای مارتین نویسندگی موفقی در Game of Thrones از خود نشان داد و پایه‌های شبکه‌ی HBO را به عنوان یکی از بهترین کانال‌های تلویزیونی محکم کرد. بنابراین بسیاری از هواداران مشتاق دیدن پروژه‌ی بعدی ایشان هستند.

خانم یوویچ بیشتر به خاطر حضور در سری فیلم‌های Resident Evil شناخته می‌شود و باتیستا هم به عنوان یکی از حافظین کهکشان به نام درکس در دنیای سینمایی مارول حضور دارد و هنرنمایی او به زودی در سینمایی Dune نیز دیده خواهد شد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.