فیلم‌برداری Tremors 6 هفته آینده آغاز خواهد شد

18 January 2017 - 18:30

وقتی صحبت از ژانر وحشت در سینما می‌شود، عناوین بسیار کمی وجود دارند که هم طرفداران این ژانر و هم به طور کلی طرفداران سینما آنها را به خاطر دارند. از جمله این فیلم‌ها می‌توان A Nightmare on Elm Street «کابوس در خیابان الم»، Halloween و Friday the 13th «جمعه سیزدهم» اشاره کرد. گروه دیگری از فیلم‌ها نیز در این ژانر قرار دارند که تنها محدودی خاصی از مخاطبان را پوشش می‌دهند، از جمله Children of the Corn «کودکان مزرعه ذرت»، Hellraiser «برپاخیزان جهنم» و Leprechaun «لپرکان». از جمله سری فیلم‌هایی که در دسته دوم قرار می‌گیرد عنوان Tremors است که تا به اکنون ۵ نسخه از آن ساخته شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم کار خود را در سال ۱۹۹۰ و در مقیاسی نسبتا گسترده در سینماها آغاز کرد که ستارگانی چون کوین بیکن (Kevin Bacon) و فرد وارد (Fred Ward) در آن حضور داشتند. داستان فیلم شخصیت دو بازیگر بالا را دنبال می‌کند که در پی اتفاقاتی مجبور می‌شوند به همراه شهروندان شهر خیالی Perfection از ایالت نوادا و همچنین کاراکتری سرسخت با بازی مایکل گراس (Michael Gross) با موجوداتی عجیب که از گوشت انسان تغذیه می‌کنند مبارزه کنند. این هیولاها نژادی از موجودات زیرزمینی هستند که Graboid نام دارند. با این که فیلم در گیشه فروش متوسطی داشت اما توانست طرفدارانی سرسخت به دست آورد و در ادامه سریالی موفق از آن توسط شبکه سای‌فای ساخته‌شد. گراس تنها بازیگری است که تا به اکنون در دنیای این فیلم باقی مانده‌است.

سال گذشته فرنچایز Tremors پس از گذشت ۱۱ سال فیلمی دیگر را با عنوان Tremors 5: Bloodlines راهی سینماها کرد که علی‌رغم دریافت نقدهای نسبتا منفی هم از جانب طرفداران و هم از طرف منتقدان، توانست عملکردی خوب در گیشه داشته‌باشد به طوری که ساخت فیلم ششم در پاییز امسال توسط گراس تایید شد. به نظر می‌رسد استودیوی یونیورسال به هیچ وجه دوست ندارد وقت را تلف کند جایی که گراس در صفحه شخصی خود در فیسبوک اعلام کرد که دست اندکاران فیلم برای ساخت این دنباله که فیلم‌برداری آن از هفته آینده آغاز خواهد شد، راهی آفریقای جنوبی می‌شوند.

gross

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.