رمی مالک به پروژه‌ی ساخت مجدد پاپیون پیوست

4 August 2016 - 20:00

نیمی از تیتر جالب و جذاب است ولی نیمه دیگر آن…! چارلی هانام (Charlie Hunnam) قرار است در نقشی که توسط استیو مک کوئین (Steve McQueen) افسانه‌ای بازی شده ایفای نقش کند و از طرف دیگر رمی مالک (Rami Malek) ستاره‌ی سریال Mr.Robot «آقای روبات» نقش داستین هافمن (Dustin Hoffman) را در بازسازی فیلم Papillon «پاپیون» ایفا خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارشات ددلاین، مالک در کنار هانام در این فیلم به کارگردانی مایکل نوئر (Michael Noer) بازی خواهند کرد. پروژه بر اساس فیلمی ساخته شده در سال ۱۹۷۳ است که داستان آن برگرفته از خاطرات هنری شاریر، مجرمی که از جزیره شیطان که تبعیدگاه فرانسوی در آمریکای جنوبی بود فرار می‌کند. شاریر به جرم قتل در دهه ۱۹۳۰ در فرانسه محکوم می‌شود اما وی مدعی می‌شود به خاطر جرمی که انجام نداده زندانی شده است. وی با کمک یکی از هم بندی‌هایش به نام لوئیس دگا که متخصص جعل اسناد است نقشه فرار فوق العاده ای طرح می‌کند و با موفقیت متواری می‌شود. شاریر بعدها خاطراتش را در سال ۱۹۶۹ به چاپ می‌رساند.

هانام در نقش شاریر که در فیلم سال ۱۹۷۳ توسط استیو مک کوئین بازی شده ایفای نقش می‌کند و مالک نقش دگای داستین هافمن را برعهده خواهد گرفت. مالک با اینکه مدت‌هاست در این حرفه مشغول است اما اخیراً موفق شده در نقش اصلی سریال آقای روبات به موفقیت برسد. وی در این سریال نقش هکری را دارد که با مشکلات ذهنی دست و پنجه نرم می‌کند. هرچه نباشد، بازسازی فیلم پاپیون ممکن است به مالک در تبدیل موفقیت تلویزیونی‌اش به موفقیتی چشمگیرتر در فیلم‌های سینمایی کمک کند.

منبع: screencrush

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.