تصاویر جدید از فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر شد

18 January 2017 - 19:00

فیلم John Wick را می‌توانیم جزو یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای سال ۲۰۱۴ تلقی کنیم. جایی که کیانو ریوز (Keanu Reeves) بار دیگر به اوج دوران کاری خود به عنوان یکی از بازیگران مطرح سبک اکشن بازگشت و طراحان سابق سکانس‌های اکشن، چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و دیوید لیچ (David Leitch) به عنوان کارگردان خود را مطرح کردند که این موضوع باعث شد دیوید لیچ به دنبال جدایی تیم میلر (Tim Miller) از پروژه Deadpool 2، جایگزین او شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

با داشتن تنها ۲۰ میلیون دلار به عنوان بودجه، استاهلسکی و لیچ توانستند اکشنی سراسر آدرنالین را به نمایش بگذارند که در آن داستان کلیشه‌ای انتقام در قالب نمایشی از مخوف از دنیای زیرزمینی قاتلان حرفه‌ای، طرفداران را مجاب به دیدن هرچه بیشتر این دنیا کرد. این فیلم که در رتبه یازدهم مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ وبسیات اسکرین رنت قرار دارد، چیزی کمتر از یک ماه با اکران خواد فاصله دارد (۲۲ بهمن) و کمپین تبلیغاتی آن با انتشار تریلر پایانی و تصاویر گوناگون در اوج خواد قرار دارد.

داستان John Wick: Chapter 2 چیزی حدود یک هفته بعد از اتفاقات فیلم اول آغاز می‌شود و جان را بار دیگر از برنامه خود برای بازنشستگی جدا می‌سازد. این بار او به واسطه دینی که به The Bowery King با بازی لورنس فیشبورن (Laurence Fishburne) دارد، مجبور می‌شود به خواست او وارد بازی خطرناکی دیگر شود. تصاویر جدید منتشر شده از این فیلم را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

john-wick-2-actor-riccardo-scamarcio

john-wick-2-common

john-wick-2-ian-mcshane-keanu-reeves

john-wick-2-keanu-reeves

john-wick-2-keanu-reeves-fight

john-wick-2-riccardo-scamarcio

john-wick-2-ruby-rose

john-wick-chapter-2-common

john-wick-chapter-2-images-keanu-reeves

john-wick-chapter-2-keanu-reeves

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.