ربل ویلسون در کمدی Senior Year بازی خواهد کرد

26 February 2021 - 15:36

ربل ویلسون (Rebel Wilson) کمدین مطرح استرالیایی، به زودی در فیلم کمدی سال آخر (Senior Year) بازی خواهد کرد. کارگردانی این اثر برعهده الکس هاردکسل (Alex Hardcastle) خواهد بود.

داستان این فیلم درباره یک هلهله‌چی (چیرلیدر) است که به مدت ۲۰ سال در کما بوده است و پس از بیدار شدن از کما، قصد دارد مجددا به دبیرستان برگردد تا عنوان زیباترین دختر دبیرستان را به دست آورد. برندن اسکات جونز (Brandon Scott Jones) فیلم‌نامه این اثر را نوشته است.

ویلسون که در سال ۲۰۲۰ فیلمی برای اکران نداشت، در سال ۲۰۱۹ در چهار فیلم حضور داشت. وی در ابتدا در کمدی آیا این عاشقانه نیست (Isn’t It Romantic) بازی کرد و سپس در فیلم فریب‌کاری (The Hustle‎) همبازی ان هتوی (Anne Hathaway) شد. وی همچنین در دو فیلم جوجو خرگوشه (Jojo Rabbit‎) و گربه‌ها (Cats‎) نیز در نقش مکمل به ایفای نقش پرداخته بود.

هاردکسل نیز پیش از این کارگردانی سریال‌های مختلفی را بر عهده داشت است و چند فیلم تلویزیونی را نیز کارگردانی کرده است اما این فیلم، اولین فیلم سینمایی وی خواهد بود.

ربل ویلسون علاوه بر بازی در فیلم سال آخر، وظیفه تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. این فیلم توسط کمپانی پارامونت پلیرز (از زیر مجموعه‌های پارامونت پیکچرز) ساخته خواهد شد و هنوز زمان اکران آن مشخص نشده است.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.