به این زودی‌ها انتظار دنباله Hobbs & Shaw را نداشته باشد

27 February 2021 - 09:25

مطمئناً مجموعه فیلم‌های Fast and Furious یکی بزرگ‌ترین سری سینمایی‌هایی است که در طی سال‌های گذشته بسیاری از مردم را سرگردم کرده است و اسپین‌آف Hobbs & Shaw که در سال ۲۰۹ منتشر شد نیز از این قاعده مستثنی نیست. کارگردان این نسخه یعنی دیوید لایچ (David Leitch) بالاخره توانست دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) را در نبردی علیه ایدریس البا (Idris Elba) متحد کند و تعقیب و گریزها و زد و خوردهایی که انتظار داشتیم برآورده نماید. فروش حاصل از این فیلم به صورت جهانی نزدیک به رقم ۸۰۰ میلیون دلار رسید، بنابراین ساخته شدن دنباله‌ی آن بدون شک اتفاق خواهد افتاد.
طی گفتگویی با Collider تهیه‌کننده‌ی Hobbs & Shaw یعنی کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) اعلام کرد برنامه‌های تولید به جای خاصی نرسیده‌اند؛

تمام افراد حاضر در فیلم به شدت مشغول هستند. منظورم این است که آدمی گرفتارتر از دوئین جانسون سراغ دارید؟ و او یک بخش ضروری از پروژه محسوب می‌شود. اگر بخواهم روراست باشم، فقط منتظر هستیم تا خبری بشنویم. به نظرم ادامه پیدا کردن این سری معرکه خواهد بود ولی به نظرم همه درگیر پروژه‌های دیگر هستند و ویروس کووید هم کمکی به این موضوع نمی‌کند… هیجان بسیاری برای ساخت یک فیلم جدید وجود دارد.

دوین راک جانسون احتمالاً مشغول‌ترین فرد در دنیای سرگرمی می‌باشد، بنابراین احتمال ساخته شدن Hobbs & Shaw 2 عملاً در گرو خالی شدن برنامه‌ی کاری اوست. البته حتی اگر جانسون تصمیم بگیرد همین فردا فیلم‌برداری Hobbs and Shaw را شروع کند، چنین چیزی ممکن نیست، چرا که فرایند ساخت فیلم Black Adam که در آن مسئولیت نقش اصلی با آقای جانسون می‌باشد به زودی شروع می‌شود و در ضمن هنوز فیلم‌نامه‌ای برای هابز و شاو نوشته نشده. همه این‌ها یعنی دست کم دو سال تا انتشار دنباله این فیلم فاصله داریم. خوش‌بختانه، مدت زیادی تا عرضه نهمین سری از Fast & Furious باقی نمانده تا در این مدت نیازهای رانندگی‌مان را تأمین کند.
منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.