شبکه نتفلیکس انیمیشنی بر اساس The Terminator می‌سازد

27 February 2021 - 10:07

وقتی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) در سال ۱۹۸۴ برای اولین بار جمله‌ی نمادین «من برمی‌گردم»را به زبان آورد همه می‌دانستیم که کار قرار است به اینجا بکشد. خب، این اتفاق بالاخره درحال افتادن است؛ شبکه‌ی Netflix امروز اعلام کرد نسخه اقتباسی The Terminator با کمک یکی از نویسندگان The Batman یعنی متسون تاملین (Mattson Tomlin) ساخته می‌شود و در همین اعلامیه مشخص شد این مجموعه دنیای ساخته شده توسط جیمز کامرون (James Cameron) را گسترش خواهد داد و یک ریبوت محسوب نمی‌شود.

تاملین طی بیانیه‌ای این چنین گفت:

هرکس که با نوشته‌های من آشنایی داشته باشد می‌داند که اعتقاد من به ریسک‌های بزرگ و از روی دل کار کردن است. باعث افتخار من است که Netflix و Skydance فرصتی به من داده‌اند تا با شیوه‌ی Terminator را بنویسم که خلاف حالت همیشگی باشد، به دور از انتظارات و با دل جرأت خاص خودش.

این سریال نتفلیکس اولین نسخه اقتباسی انیمیشنی از سری فیلم‌های the Terminator محسوب می‌شود که تا کنون ۶ سینمایی و یک برنامه تلویزیونی درمورد آن ساخته شده. در اولین سری که در ۱۹۸۴ منتشر شد، شوارتزنگر به عنوان یک ربات آدم کش از سال ۲۰۲۹ بازگشته بود تا زنی به نام سارا کانر (Sarah Connor) را از میان بردارد. اقتباس نتفیلکس با همکاری Skydance و Production I.G ساخته می‌شود.

صحبت‌های جان دردریان (John Derderian) معاون رئیس شعبه ژاپن و بخش انیمیشن نتفلیکس را در ادامه مشاهده می‌کنید:

ترمیناتور یکی از نمادی‌ترین داستان‌های علمی تخیلی است که تا به حال ساخته شده و با گذشت سال‌ها ارتباط آن با دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم بیشتر و بیشتر شده است. این سریال انیمیشنی داستان‌هایی را در این جهان روایت خواهد کرد که قبلاً هرگز بدین شکل به آن‌ها نگاه نشده. نمی‌توانیم صبر کنیم تا هواداران این فصل شگفت‌انگیز از نبرد بین ماشین‌ها و انسان‌ها را تجربه کنند.

مدیر عامل Production I.G آقای میتسوهیسا ایشی‌کاوا (Mitsuhisa Ishikawa) اضافه کرد:

از دوست و همکار قدیمی خودم ماومرو اوشی (Mamoru Oshii) پرسیدم که نظرش درمورد ساخت یک انیمیشن سریالی درمورد Terminator چیست. او جواب داد؛ «ایشی‌کاوا، دیوانه شده‌ای؟» در همان لحظه، مطمئن بودم که باید قبول کنیم. به عنوان یک طرفدار بزرگ، تیم ما در Production I.G با جان و دل برای تولید این سریال کار می‌کنند. امیدواریم برای هواداران راضی کننده باشد!

مجموعه Terminator هم به لیست درحال رشد انیمیشن‌های Netflix اضافه شد. در کنار این سریال، اقتباس‌هایی از Pacific Rim، Kong: Skull Island و Tomb Raider را نیز خواهیم داشت.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.