راسون مارشال توربر: کارگردان جایگزین The Division

27 February 2021 - 13:58
راسون مارشال توربر جایگزین کارگردان The Division شد!

کارگردان فیلم محبوب و پرطرفدار Deadpool 2 (الهام‌گرفته از کاراکتر محبوبی با همین نام از کمیک‌های مارول)، آقای دیوید لیچ (David Leitch) مدت زیادی‌ست که به پروژه‌ی سینمایی اقتباس شده از روی بازی The Division (عنوان موفق UBISOFT) متصل است. اگر بخواهیم دقیق بررسی کنیم، ایشان از ماه آوریل ۲۰۱۸ (۱۲ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) مسئولیت کارگردانی این فیلم را به عهده داشتند. اما سایت Collider به تازگی از انتقال نقش آقای دیوید لیچ از کارگردان به تهیه‌کننده‌ی این پروژه خبر می‌دهد. فیلم The Division (که برای نتفلیکس (Netflix) ساخته خواهد شد) توسط آقای راسون مارشال توربر (Rawson Marshall Thurber) کارگردانی خواهد شد.

Jake_Gyllenhaal_The_Division_نتفلیکس

جیک جیلنهال همواره علاقه‌ی بسیار زیادی به بازی در نقش‌های شخصیت‌های گیم داشته. او در سال ۲۰۱۰ (۱۳۸۸) نقش پرنس دستان را در فیلم Prince of Persia ایفا کرد.

کارگردانی شایسته یا فاجعه‌ای در انتظار وقوع؟

انتخاب آقای توربر به عنوان کارگردان برای برخی از طرفداران سینما تصمیم عجیبی‌ست. فیلم‌هایی چون DodgeBall: A True Underdog Story، We’re the Millers و Central Intelligence در کارنامه‌ی کاری ایشان قرار دارند. (که اکثراً در ژانر کمدی‌اند) فیلم The Division پروژه‌ای رده بالا برای نتفلیکس است. جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش‌های اصلی و به عنوان تهیه‌کننده‌های پروژه (در کنار آقای دیوید لیچ) حضور خواهند یافت. توصیف داستان فیلم به این صورت است که:

فیلمی پساآخرزمانی در ژانر اکشن هیجانی که در آینده‌ای آلوده به ویروسی مرگبار جریان دارد. (ویروسی که در طول جمعه‌ی سیاه و از طریق اسکناس همه‌گیر ‌می‌شود.) محل اصلی داستان فیلم، شهر نیویورک است. در طول تعطیلات کریسمس، آنچه که از جامعه باقی مانده در شورش و هرج و مرج غرق شده و گروه‌های آموزش‌دیده‌ی مردمی اعزام می‌شوند تا از بازمانده‌های جامعه و شهر نیویورک دفاع کنند.

برای کسانی که بازی Tom Clancy’s The Division را تجربه کرده‌اند، این پلات و خط داستانی بسیار آشنا خواهد بود. با وجود اینکه آقای ریف جادکینز (Rafe Judkins) استخدام شده بود تا مسئولیت نویسندگی فیلم The Division دیوید لیچ را به عهده بگیرد، اکنون با جایگزین شدن آقای لیچ و ورود توربر به عنوان نویسنده‌ی همکار، خانوم الن شنمن (Ellen Shanman) این مسئولیت را به عهده خواهد داشت. قابل‌ذکر است که شرکت Bad Version آقای توربر مسئولیت تهیه‌ی این فیلم را خواهد داشت.

Rawson_Marshall_Thurber_The_Division_Director

اقای توربر، کارگردان فیلم The Division

حضور دیوید لیچ در عنوان The Division نتفلیکس ادامه دارد

لیچ همچنان در جمع تهیه‌کنندگان این فیلم به همراه استودیوی ۸۷North خود حضور خواهد داشت. شرکت‌های دیگری که در تهیه‌ی این فیلم نقش اصلی را ایفا خواهند کرد، شامل; UBISOFT Film و UBISOFT TV (تهیه‌کننده‌ی اصلی و صاحب آی‌پی)، Nine Stories (شرکت آقای جیک جیلنهال) و Freckle Films (شرکت خانوم جسیکا چستین) می‌شوند. برای کسانی که با آی‌پی مذکور آشنایی ندارند، باید گفت:

آی‌پی Tom Clancy’s The Division به سرعت، پس از انتشار در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۴)، به یکی از پرفروش‌ترین سری بازی‌های تاریخ تبدیل شد. این درحالی‌ست که عنوان Tom Clancy’s The Division 2 در ماه مارچ ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) و با نمرات درخشان از منتقدین منتشر شد. پشتیبانی محتوا برای این عنوان درخشان تاکنون ادامه دارد. برای مشاهده‌ی نقد و بررسی گیم‌فا از عنوان The Division 2 به این لینک مراجعه کنید. 

منطقی‌ست که مجموعه‌ی نتفلیکس، پس از عنوان Red Notice آقای توربر (با بازی دواین جانسون، گال گادوت و رایان رینولدز) به همکاری خود با این کارگردان ادامه دهد. حالا باید دید که آیا آقای توربر می‌تواند طلسم نشکستنی فیلم‌های اقتباسی از روی بازی‌ها را بشکند یا اینکه این عنوان نیز به کوهی از عناوین شکست خورده اضافه خواهد شد. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه هستید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.